دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان قم در قالب رزمایش رهروان شهدا ۲

۱۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۴ کد : ۷۶۱۳۶ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۴۹
رئیس جهاددانشگاهی استان قم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این واحد در قالب رزمایش رهروان شهدا ۲ با حضور در منزل جمعی از شهدای استان قم با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کردند.
دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان قم در قالب رزمایش رهروان شهدا ۲

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، به مناسبت هفته دفاع مقدس و در قالب رزمایش رهروان شهدا 2 ، دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این واحد به همراه نمایندگانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، امروز چهارشنبه 11 مهر ماه با حضور در منازل جمعی از شهدا و ایثارگران استان  با خانواده ایشان دیدار و گفت و گو کردند.

رئیس جهاددانشگاهی استان قم در این دیدار ها ضمن قدردانی از رشادت های شهدا و خانواده های ایشان در دوران دفاع مقدس، بزرگی ملت ایران را ثمره خون شهدا عنوان داشته و افزود؛ امنیت کشور مدیون  ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و مایه افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران همواره  برای همه ما  موجب افتخار و تجدید  میثاق با آرمان‌ های این شهدای عزیز وظیفه ما است.

در روز اول از این دیدارها اعضای جهاددانشگاهی در منزل خانواده شهیدان احمد خوش لهجه، غضنفر فضل اللهی، رضا جابری فردوئی، محمد جواد پیام، حسین رئیس میرزائی و علیرضا حسینی حاضر شدند و ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ایشان تجلیل به عمل آوردند.
لازم به توضیح است در این طرح اعضاء جهاددانشگاهی استان قم با حضور در منزل خانواده‌های 18 تن از شهدا، جانبازان و ایثارگران استان از ایشان تجلیل خواهند کرد.

 

کلید واژه ها: رزمایش رهروان شهدا 2 هفته دفاع مقدس


نظر شما :