برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد و کنترل بودجه معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی در شش ماه اول ۱۴۰۳

۱۰ مهر ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۸ کد : ۷۶۰۷۲ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۵۱
جلسه ارزیابی عملکرد و کنترل بودجه معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی استان قم در شش ماهه اول ۱۴۰۳ با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان قم برگزار شد.
برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد و کنترل بودجه معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی در شش ماه اول ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، جلسه ارزیابی عملکرد و کنترل بودجه معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی استان قم در شش ماهه اول ۱۴۰۳  امروز سه شنبه 10 مهر ماه، با حضور دکتر حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم در ساختمان معاونت معاونت پژوهشی این واحد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه  دکتر حامد حیاتی ضمن تشکر از تلاشهای سرکار خانم ناصرپور معاون پژوهشی  جهاددانشگاهی استان قم و پرسنل  این معاونت و مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی گفت: به لطف خداوند، یاری اهل بیت و وجود پر خیر و برکت حضرت معصومه (س)  مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و این امر  نتیجه زحمات و تلاشهای تک تک پرسنل این معاونت است.

رئیس جهاددانشگاهی استان قم افزود: توسعه سبد خدماتی درمانی  بخش مهمی از فعالیت هایی است که می توان در جهت جذب بیشتر بیماران و افزایش رضایت مندی آنان و همچنین ایجاد فرصت های جدید درآمد زایی  انجام داد.

وی  با اشاره به ظرفیت پذیرش  بیماران بین الملل در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان قم ادامه داد: جذب بیماران بین الملل  یک راهکار اساسی جهت افزایش درآمد محسوب می‌شود که این خود مستلزم افزایش کیفیت خدمات در تمامی حوزه ها، تبلیغات، اطلاع رسانی موثر و مستمر به جامع مخاطب و شناخت کامل نیاز های بیمار است.

دکتر حامد حیاتی در ادامه این جلسه به موضوع گردشگری سلامت یا همان توریسم درمانی اشاره کرد و گفت: شهر قم موقعیت مناسبی در کشور دارد، مراجعه زائرین به این استان از استان های مجاور و خارج از کشورفرصتی خوبی است که خدمات این  مرکز  بیشتر  شناسانده شود.

در ادامه این جلسه  معاون پژوهشی جهاددانشگاهی  و مدیران زیر مجموعه این معاونت به ارائه گزارشی از وضعیت مالی، هزینه ها و در آمد ها و برنامه های  پیش رو در شش ماهه دوم پرداختند.

 

کلید واژه ها: معاونت پژوهشی عملکرد


نظر شما :