تقدیر از سربازان امریه جهاددانشگاهی استان قم

۰۴ مهر ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۶ کد : ۷۵۷۸۴ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۵۷
رئیس جهاددانشگاهی استان قم به مناسبت روز سرباز از سربازان امریه جهاددانشگاهی استان قم تقدیر کرد.
تقدیر از سربازان امریه جهاددانشگاهی استان قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم امروز چهارشنبه 4 مهر ماه  دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم  به مناسبت روز سرباز  در دیدار صمیمانه‌ای با  سربازانی که به عنوان امریه در این واحد مشغول خدمت هستند، دیدار و گفت و گو کرد.
دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز، خدمت مقدس سربازی را یک نعمت الهی برشمرد و  با اشاره به دعای امام سجاد(ع) در باره مرزداران و سربازان گفت: امام سجاد(ع)  در این دعا برای مرزداران و نگاه بانان دعا کرده و برای آنان آگاهی، صبر، مقاومت، اخلاص، کفایت بودجه، الفت، همدلی و فراوانی تعداد افراد را برای آنان تقاضا نموده است.
وی همچنین  در ادامه با اشاره به حدیث" النَّعیمُ فی الدنیا الأمنُ و صِحَّةُ الجِسمِ ، و تَمامُ النِّعمَةِ فی الآخِرَةِ دُخولُ الجَنَّةِ " از امام صادق (ع) که می فرماید : نعمتِ دنیا، امنیت و سلامت است و این نعمت در آخرت با رفتن به بهشت کامل مى شود" گفت: بحث امنیت در جامعه بسیار با اهمیت است و همین سلامتی هم در گرو تامین امنیت است و ما این امر را مدیون کسانی هستیم  که در لباس مقدس سربازی از مرزهای این کشور دفاع میکنند.
رئیس جهاددانشگاهی استان قم افزود : دوره خدمت سربازی فرصتی خوب برای کسب تجربه برای ادامه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی است که سربازان امریه  می توانند از این تجربیات برای سرعت بخشی به پیشرفت های  خود در آینده استفاده کند.
در انتهای این  نشست که به مناسبت روز سرباز  در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شده بود، از سربازان وظیفه این واحد آقایان" محمد آزادی و حسام مصلح " به پاس تلاش‌هایشان در مجموعه جهاددانشگاهی استان قم با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.


در متن این لوح تقدیر آمده است»

دست یافتن به آرزوهای بزرگ ملّی نیازمند توکّل به لطف الهی برای برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر پیشرفت و ترقّی ، فکر روشن، عزم راسخ ، شجاعت و اخلاص است  و جوان مؤمنی که مبانی جمهوری اسلامی و راه امام بزرگوار را عمیقاً پذیرفته است، امید بخش ترین نیرویی است که می تواند ملّت ایران را در راه رسیدن به آرزوهای بزرگش یاری رساند.
به پاسداشت تدبیر و تلاش همراه با جدیت و مجاهدت شما در رعایت ایمان و اخـــلاق ، انضــباط اجتماعی ، وظیفه شناسی ، حس تعـــــهّد و مسئولیت، این لوح تقدیر، تقدیم شما می گردد.
امید واریم در جهت رضا و خرســندی ایزد متعال و در سایه ی عنایت حضرت ولیّ عصر(عج)، در اجرای منویات مقام معظّم رهبری(حفظه ا...) منصور و سعادتمند گردید.

دکتر حامد حیاتی
رئیس جهاددانشگاهی استان قم

کلید واژه ها: سرباز امریه جهاددانشگاهی استان قم تقدیر


نظر شما :