بازدید معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم و جمعی از مسئولین استانی از مرکز تخصصی جامع خانواده جهاددانشگاهی"فرداد"

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۳:۵۵ کد : ۷۵۲۸۱ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۳۷
حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم به همراه جمعی از مسئولین استانی از مرکز تخصصی جامع خانواده جهاددانشگاهی"فرداد" بازدید کردند.
بازدید معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم  و جمعی از مسئولین استانی از مرکز تخصصی جامع خانواده جهاددانشگاهی"فرداد"

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم به همراه جمعی از مسئولین استانی  امروز یکشنبه 18 شهریور ماه با حضور در مرکز جامع تخصصی خانواده جهاددانشگاهی استان قم"فرداد" ضمن بازدید از این مرکز با دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم دیدار و گفتگو کرد.
حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» در ابتدای این دیدار ضمن تشکر از زحمات صورت گرفته جهت تاسیس این مرکز گفت: این مرکز مشابه بیمارستانی است که بر اساس اندیشه ناب اسلامی به مراجعین وبیماران خود مشاوره می دهد.
وی اظهار کرد: برخی از مشاورین در مراکز مشاوره با تکیه بر ایده های غربی سعی می کنند فرد گرایی  را در ذهن مخاطب یا بیمار خود تجویز کنند که نوعاً برای زندگی  اجتماعی دستورهای شکننده‌ای است.
معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم  در ادامه یادآور شد: اتکای مرکز تخصصی جامع خانواده جهاددانشگاهی بر اندیشه های اسلامی و احساس مسئولیت این مرکز، نقطه امیدی را روشن کرده است که کمکهای خوبی به مراجعان و بیماران به این مرکز  در سطح استان قم صورت پذیرد.
وی اضافه کرد: هزینه های دریافتی در مدارس غیر انتفاعی بسیار بالاست و افراد محدودی توانایی پرداخت آن دارند، و تامین این هزینه ها برای اکثر افراد بسیار سخت است. از طرفی توزیع نامناسب جغرافیایی مهدکودک ها در سطح شهر قم مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.
حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» ادامه داد: کم بودن تعداد مهدکودک ها در سطح شهر باعث افزایش شهریه ها شده است و همچنین  کیفیت پایین محتوای ارائه شده در برخی از مهد ها اصلا مورد تائید نیست که آثاری منفی در پی خواهد داشت و باید حتما با برنامه ریزی مناسب نسبت به ساماندهی این مهدکودک ها  اقدام شود.
در ادامه این دیدار دکتر حامد حیاتی رئییس جهاددانشگاهی ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مسئولین استانی در مرکز تخصصی جامع خانواده گفت: هدف از راه اندازی این مرکز ارائه خدماتی حرفه‌ای و موثر جهت بهبود کیفیت زندگی و کمک جهت دستیابی مراجعان  به اهداف خود است. و در این راه اولویت این مرکز  را بهره‌گیری از مشاوران و روان‌شناسان مجرب دانست.

 

کلید واژه ها: مرکز فرداد مرکز تخصصی جامع خانواده بازدید


نظر شما :