دیدار رئیس جهاددانشگاهی استان قم با معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران

۲۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۵۱ کد : ۷۴۷۶۰ فرهنگی تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۵۱
حجت الاسلام ناروئی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با حضور در ساختمان ستادی جهاددانشگاهی استان قم با دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددنشگاهی استان قم دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رئیس جهاددانشگاهی استان قم با معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، حجت الاسلام ناروئی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به همراه رحمانی رئیس اداره آموزش و نخبگان این سازمان  با حضور در ساختمان ستادی جهاددانشگاهی استان قم با دکتر حیاتی رئیس جهاددنشگاهی  و معاونین این واحد، دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم گفت: جهاددانشگاهی فعالیتهای زیادی را با توجه به رسالت این نهاد انقلابی  در حوزه ترویج فرهنگ شهادت، تجلیل از خانواده معزز شهدا و ایثارگران انجام داده است که تدوین کتاب حرم تا حرم با موضوع شهدای مدافع حرم استان قم، یادواره شهدای مدافع حرم و  شرکت در رزمایش رهروان شهدا از جمله این فعالیت ها بوده است.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام محمد ناروئی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: چند سالی است که بنیاد شهید در عرصه علمی و رویدادها و استارت آپ ها فعالیتهایی را  در جمع  فرهیختگان، نخبگان و  جامعه ایثار گری آغاز کرده است.

وی گفت : در عرصه مبانی تولید در مبحث اشتغال هرچقدر نگاه ها جهادی باشد، و همچنین با توجه به فرهنگ شهادت و ایثارگری  که در خانواده بنیاد شهید و ایثارگران وجود دارد، ثمره کار درست تر خواهد بود.

حجت الاسلام محمد ناروئی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود:  در عرصه فناوری و مبانی تولید بخشی از جامعه علمی ما جامعه ایثارگری هستند که خوش درخشیدند و بنیاد شهید از محدود دستگاه هایی است که بخشی را ویژه نخبگان اختصاص داده است.

ناروئی در ادامه بیان کرد:قم در سال گذشته از استان های سرآمد در حوزه فناوری و اشتغال بود.

در ادامه عگسری، کارشناس امو نخبگان و دانش پژوهان بنیاد شهید و امور ایثار گان استان قم نیز  توضیحاتی  را در خصوص نحوه همکاری بنیاد با سایر دستگاه ها جهت برگزاری رویدادها و استارت آپ ها بیان کرد.

یاسر شریفی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی در این جلسه گفت: سالانه حدود 20 رویداد  اشتغال و کارآفرینی در حوزه توانمند سازی افراد در سازمان اشتغال جهاددانشگاهی استان قم برگزار می گردد.

وی با توجه به برگزاری اولین رویداد نوآوری های اجتماعی با همکاری تعدادی از دستگاه های اجرائی استان، اعلام آمادگی کرد در موضوعات مورد نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران با این سازمان همکاری نماید.

در ادامه نیز  علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با ارائه گزارشی از یادواره شهدای مدافع حرم  و تدوین کتاب حرم تا حرم گفت: جهاددانشگاهی قم در راستای جهاد تبیین، معرفی و نهادینه‌سازی فرهنگ جهاد در میان جوانان ، یادواره ۳۲ شهید مدافع حرم( با محوریت شهید مهدی ایمانی) را  برگزار کرد .

وی  افزود: در حدود 300 مصاحبه جهت تدوین کتاب حرم تا حرم گرفته شده است که جمع بندی آنها نیازمند به زمان زیادی بود. همچنین  ابراز امیدواری کرد با توجه به نامه نگاری هایی که صورت گرفته بتوان با مساعدت بنیاد شهید و امور ایثارگران،این کتاب ها با تیراژ بیشتری منتظر نمود.

 

 

کلید واژه ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران رویداد


نظر شما :