زمانی که امام زمان (عج) ظهور می کند همه نشانه ها و معجزات انبیا را در بر دارد

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۵۲ کد : ۶۹۳۰۹ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۵
دکتر حامد حیاتی در خصوص ظهور امام زمان (عج) گفت: زمانی که امام زمان (عج) ظهور می کند همه نشانه ها و معجزات انبیا را در بر دارد، هم نشانه های ظاهری هم نشانه های باطنی.
زمانی که امام زمان (عج) ظهور می کند همه نشانه ها و معجزات انبیا را در بر دارد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم در گردهمایی بزرگ سالیانه  کانون خیریه دانشجویی ریحانه النبی که  امروز ۱۴ اسفندماه در دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد بیان کرد: زمانی که امام زمان (عج) ظهور می کند همه نشانه ها و معجزات انبیا را در بر دارد، هم نشانه های ظاهری هم نشانه های باطنی.
وی  با اشاره به اینکه شیطان تمام فتنه ها ها را به اخر زمان می کشاند افزود:  امام زمان برای جلوگیری و  خنثی کردن این  فتنه ها نیاز به معجزات تمامی انبیاء دارد تا بتواند تمام فتنه هارا نابود بسازد
حیاتی گفت:دوره آخر الزمان را دوره حیرت می گویند، در دوره حیرت خیلی ها به علت فتنه  سقوط می کنندو این سقوط به سرعت اتفاق می افتد.
حیاتی افزود: یکی از عناصر شیطان در آخر زمان دجال است، آنچه که مورد هجوم برای انسان هاست و انس را دچار غفلت میکند، که آوازه های آن شرق و غرب را در بر میگیرد و یهودی زاده است. دجال یک جریان تهاجم فرهنگی است یعنی توسط صهیونیست ها مدیریت می‌شود وسیله و ابزار آنها هنر و رسانه است. و با وسیله این دو ابزار، تحییر را ایجاد میکند.
رئیس جهاددانشگاهی استان قم گفت: اگر ما بخواهیم از این دوران به موفقیت عبور کنیم باید امام زمان را نصرت دهیم، در دور آخر زمان حکمت خیلی از کارها مشخص نیست و نیازمند صبر است، با مطالعه بیشتر و رفع شبهات انشالله بتوانیم از این دوره رد بشویم.

کلید واژه ها: مهدویت دانشگاه علوم پزشکی


نظر شما :