برگزاری کارگاه عکاسی موبایلی ویژه پنجمین جشنواره مهدویت در دانشگاه حضرت معصومه(س)

۰۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۲۱ کد : ۶۸۹۸۹ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۳
کارگاه آموزش عکاسی با موبایل ویژه پنجمین جشنواره ملی مهدویت به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان قم و همکاری کانون مهدویت دانشگاه حضرت معصومه(س) روزهای ۳ و ۴ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.
برگزاری کارگاه عکاسی موبایلی ویژه پنجمین جشنواره مهدویت در دانشگاه حضرت معصومه(س)

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، به مناسب نیمه شعبان، میلاد مهدی موعود (عج)، این کارگاه با تدریس "زهرا استادزاده" به مدت 8 ساعت با حضور 40 نفر از دانشجویان در دانشگاه حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران بطور رایگان برگزار شد.
کارگاه آموزشی عکاسی با موبایل بصورت 4 ساعت آموزش‌های تئوری و مقدماتی و 4 ساعت کارگاه عملی با حضور دانشجویان، تحت نظارت و راهنمایی مدرس دوره در مسجد مقدس جمکران با عکاسی از عناصر معماری مسجد، ثبت تصاویر از زیارت و حال و هوای زائرین و استفاده از ظرفیت های این مکان مذهبی جهت تولید عکس های مهدوی برگزار شد.
هنرجویان پس از گذراندن این کارگاه با تکنیک های عکاسی با موبایل، تنظیمات دوربین در گوشی های مختلف، کادر بندی، نورسنجی و اهمیت رنگ، ترکیب بندی، شناخت زاویه ها، کنتراست، فوکوس و ویرایش عکس با موبایل آشنا شدند.
لازم به ذکر است، این کارگاه از سری برنامه های پنجمین دوره جشنواره ملی مهدویت است که در راستای جذب و اعتلای آثار این جشنواره برگزار شد. آثار تولیدی در این کارگاه دارای امتیاز ویژه جهت شرکت در بخش عکاسی جشنواره ملی مهدویت می باشند.
گفتنی است، پنجمین جشنواره ملی مهدویت با محوریت «انتظار و مقاومت اسلامی» در چهار بخش ادبی، هنر و رسانه، ایده پردازی و نوآوری و کتابخوانی سال آینده برگزار خواهد شد.

 

کلید واژه ها: مهدویت عکاسی


نظر شما :