حضور دانشجویان دختر دانشکدگان فارابی در مسجد مقدس جمکران

۰۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۰ کد : ۶۸۸۹۲ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۸
دانشجویان دختر دانشکدگان فارابی در قالب طرح سه شنبه های مهدوی ذیل برگزاری پنجمین جشنواره ملی مهدویت و اولین دوره بین المللی این جشنواره در مسجد مقدس جمکران حضور یافتند.
حضور دانشجویان دختر دانشکدگان فارابی در مسجد مقدس جمکران

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، دانشجویان دختر دانشکدگان فارابی سه شنبه 1 اسفند در قالب طرح سه شنبه های مهدوی  ذیل برگزاری پنجمین جشنواره ملی مهدویت و اولین دوره بین المللی این جشنواره در مسجد مقدس جمکران حضور یافتند و از موزه دین و دنیا بازدید کردند.
در حاشیه این برنامه محمدصادق آقاعلیخانی، کارشناس مهدویت با اشاره به حدیثی از امام المهدی (عج): «اِجْعَلُوا قَصْدَکُمْ اِلَیْنا بِالْمَوَدَّةِ عَلَی السُّنَّةِ الْواضِحَةِ ؛ هدف و قصد خویش را نسبت به محبت و دوستی ما (اهل بیت عصمت و طهارت) بر مبنای عمل به سنت و اجرای احکام الهی قرار دهید.» گفت: متولیان فرهنگی باید توجه جدی به ترویج سیره و سنت الهی داشته باشند، چرا که جوانان امروز در معرض هجمه‌های فرهنگی هستند.
وی خطاب به دانشجویان گفت: از آنجایی که امامان معصوم، سخن و دستور لغو و بیهوده نمی دهند، براساس این حدیث می‌توان فهمید که هر کسی می‌بایست هدف غایی و نهایی زندگی خود را براساس دوستی و محبت اهل بیت(ع) قرار دهد و خودش را سربازامام زمان(عج) قرار دهد، در این صورت مشکلات زندگی آسان خواهد بود.

 

کلید واژه ها: مهدوی جشنواره ملی مهدویت


نظر شما :