پویش رای اولی ها آغاز شد

۰۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۳ کد : ۶۷۹۳۶ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۰۱
پویش رای اولی‌ها از امروز به مدت ۴۰ روز با محوریت افزایش مشارکت در انتخابات همراه با مسابقه و اهدای جوایز نقدی از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم اجرا می‌شود.
پویش رای اولی ها آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، معاون فرهنگی این واحد گفت: با توجه به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 11 اسفند 1402، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات باید به هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات و حضور پرشور مردم در انتخابات که نشان دهنده وحدت ملی و انگیزه ملت است قدم برداریم.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی واحد استان قم به منظور افزایش حضور پرشور مردم و دعوت از جوانان جهت شرکت در انتخابات اقدام به برگزاری «پویش رای اولی‌ها» کرده است که در سه بخش کنش‌گری فضای مجازی، جشن تکلیف سیاسی ویژه فرزندان رای اولی جهادگران استان قم و مسابقه فیلم و عکس از ابتدای بهمن الی 15 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

حسینی با اشاره به بخش کنش گری فضای مجازی در این پویش گفت: عموم علاقه مندانی که رای اولی هستند، می‌توانند با ضبط فیلم 30 ثانیه‌ای از خود و به اشتراک گذاشتن آن در فضای مجازی و ارسال لینک فیلم، در پویش شرکت کنند.
وی بیان کرد: شرکت کنندگان باید فیلم خود را با این جمله آغاز کنند: رای می‌دهم چون... و پس از به اشتراک گذاشتن محتوای خود در فضای مجازی لینک آن در ایتا به شناسه https://eitaa.com/Jahad_uq ارسال کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم همچنین برگزاری مسابقه عکس در این پویش را مورد توجه قرار داد و افزود: علاقه مندان می‌توانند یک الی سه عکس با نمادهای انتخاباتی(صندوق رای، تبلیغات انتخاباتی، انگشت جوهری و ...) به شناسه بالا ارسال نمایند و به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
 

کلید واژه ها: معاونت فرهنگی انتخابات شعب جهاددانشگاهی


نظر شما :