سلسله کارگاه های "عشق ویرانگر" در دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد

از سری کارگاه های کافه زندگی
۲۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۷ کد : ۶۷۴۹۷ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۷
پیدا کردن شریک مناسب و حفظ یک رابطه عاشقانه سالم، کاری سخت و منوط به داشتن آگاهی بسیار است. هرکدام از ما برای اینکه یک رابطه را استارت بزنیم و وارد آن شویم و یا رابطه ای که در آن قرار داریم را ادامه بدهیم باید بتوانیم آن را ارزیابی کنیم و تشخیص دهیم ادامه آن کار درستی هست یا خیر؟ چه عواملی باعث ایجاد بیماری شخصیتی می شود؟ بسیاری از اختلالات ریشه در تجارب کودکی دارد که مشخصه ی آن بی توجهی، کشمکش و سوء استفاده احساسی و مدل سازی بیمارگونه بزرگسالان است. بنابراین تشخیص بیماری نیازمند شواهدی از گذشته فرد است که با مصاحبه قابل دسترسی است.
سلسله کارگاه های "عشق ویرانگر" در دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، کارگاه "عشق ویرانگر" از سری کارگاه های کافه زندگی با عنوان مهارت های پیش از ازدواج، به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان قم با همکاری مرکز مشاوره و انجمن علمی مشاوره دانشگاه حضرت معصومه(س) برای دانشجویان طی سه جلسه در آذرماه و دی ماه سال جاری با حضور اساتید گروه روانشناسی و مشاوره خانم دکتر الهام فتحی از اعضای هیئت علمی و آقایان دکتر ابوالفضل حاتمی عضو هیئت علمی و دکتر یدالله زرگر مسئول مرکز مشاوره دانشجویی و عضو هیئت علمی در دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار شد. 

بررسی اصطلاحات تخصصی پرکاربرد مربوط به "تعریف شخصیت و اختلالات شخصیت"،"طبقه‌بندی انواع اختلالات شخصیت"، "تاثیر اختلالات شخصیت در روابط عاطفی و ازدواج"،"چرایی جذب به سمت دارندگان اختلالات شخصیت"،"نشانه و علائم انواع اختلال شخصیت"،"تشخیص و مداخلات درمانی رایج" و "راهکارهای مدیریت رابطه با افراد دارای اختلالات شخصیت" از جمله موضوعات و سرفصل‌هایی است که در این کارگاه ارائه شد.

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان دانشگاه حضرت معصومه (س) آستانه حضرت فاطمه معصومه (س)


نظر شما :