معاون سلامت مرکز خدمات حوزه های علمیه:

جهاد دانشگاهی معتمد حوزه علمیه است

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۷ کد : ۶۷۳۰ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۳۵۵
معاون سلامت و امور بیمه های مرکز خدمات حوزه های علمیه با ابراز رضایت از رعایت موازین شرعی در جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی معتمد حوزه علمیه است.
جهاد دانشگاهی معتمد حوزه علمیه است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم مدیرکل مدیرکل دفتر تخصصی پزشکی جهاد دانشگاهی به همراه رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم و جمعی از جهادگران روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه برای هماهنگی عقد تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی و مرکز خدمات حزوه های علمیه  با معاون و مدیران این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

دکتر غلامرضا اسماعیلی جاوید در این نشست گفت: قبل از انقلاب اسلامی مراکز درمان ناباروری پیشرفته در ایران وجود نداشت و مردم برای دریافت خدمات درمانی باید به خارج از کشور سفر می کردند.

وی قیام امام خمینی (ره) را پربرکت ترین اتفاق تاریخ معاصر ایران و منطقه بر شمرد و گفت: تشکیل جهاد دانشگاهی به فرمان امام (ره) برای انجام امور حیاتی و بر زمین مانده نظام اسلامی از نقاط عطف تاریخ ایران است.

اسماعیلی جاوید با بیان این که هیچ پژوهشی مگر برای رفع انحصار دانش محصولات استراتژیک مورد نیاز کشور در جهاد دانشگاهی انجام نمی‌شود گفت: دستیابی به شیوه های نوین درمان ناباروری، تاسیس کارخانه سلول های بنیادی، اصلاح نژاد و شبیه سازی جانداران از جمله دستآورد های مهم جهاد دانشگاهی در زمینه های مرتبط با پزشکی است.

دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز در این دیدار با پربرکت شمردن همکاری درمانی با مرکز خدمات حوزه های علمیه برای طلاب گفت: کلیه خدمات تشخیصی، درمانی و مشاوره پزشکی جهاد دانشگاهی به واسطه مرکز خدمات حوزه های علمیه برای طلاب در دسترس خواهد بود.

حیدری افزود: درمان ناباروری با کسب دانش در جهاد دانشگاهی آغاز شد و امروز پس از گذشت سال ها فعالیت فوق تخصصی جهاد دانشگاهی در زمینه درمان ناباروری، این نهاد انقلابی دانش و تجربیات خود را در اختیار مراکز درمانی دولتی قرار داده است.

دکتر محمد حیدری به تاسیس واحد های حقوقی در مراکز بزرگ درمانی جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: مراکز درمانی جهاد دانشگاهی تمامی موازین شرعی را با حساسیت فراوان رعایت می کنند بطوری که برای هر مورد درمان ناباروری کارشناسان این مراکز برای اطمینان از رعایت قوانین دین مبین اسلام تحقیق و تفحص می‌کنند.

مجید حدادی منش معاون سلامت و امور بیمه های مرکز خدمات حوزه های علمیه در این دیدار همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه و جهاد دانشگاهی که هردو از دستاورد های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند را مثمر ثمرات فراوان توصیف کرد و گفت: با توجه به بهره کم طلاب جوان از بضاعت مالی مرکز خدمات حوزه های علمیه بر خود دانست تا با همکاری مراکز درمانی فوق تخصصی جهاد دانشگاهی زمینه و مقدمات فرزند آوری را برای طلبه های جوان فراهم کند.

وی از رعایت موازین شرعی در جهاد دانشگاهی ابراز رضایت کرد و با بیان این که جهاد دانشگاهی معتمد حوزه علمیه است گفت تخصص علمی و تعهد دینی جهاد دانشگاهی بزرگترین مشوق مرکز خدمات حوزه های علمیه برای همکاری با این نهاد انقلابی است.

حدادی منش تورم شدید اقتصادی این روز های کشور را مصیبت بزرگ خانواده های ایرانی دانست و با اشاره به تمکن مالی محدود طلاب حوزه های علمیه خواستار همکاری گسترده جهاد دانشگاهی در سراسر کشور شد.

معاون سلامت و امور بیمه های مرکز خدمات حوزه های علمیه عقد تفاهم نامه های همکاری با مراکز درمانی را از مسئولیت های این معاونت بیان و ابراز امیدواری کرد تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی نقطه درخشانی در سیر فعالیت های مرکز خدمات حوزه های علمیه باشد.

کلید واژه ها: همکاری با جهاد مرکز درمان ناباروری


نظر شما :