بررسی ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی و حوزه هنری قم برای افزایش همکاری‌های دوجانبه / جشنواره مهدویت آغازگر دور جدید همکاری‌های دو نهاد

۰۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۳ کد : ۶۶۸۴۰ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۰۲
با حضور رئیس جهاد دانشگاهی استان قم، رئیس حوزه هنری استان قم و معاونان و کارشناسان این دو دستگاه درباره همکاری‌های دو جانبه به ویژه برگزاری جشنواره مهدویت گفتگو و تبادل نظر شد.
بررسی ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی و حوزه هنری قم برای افزایش همکاری‌های دوجانبه / جشنواره مهدویت آغازگر دور جدید همکاری‌های دو نهاد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، در نشست مشترک روسای جهاد دانشگاهی و حوزه هنری استان درباره همکاری‌های دو جانبه به ویژه برگزاری جشنواره مهدویت گفتگو و تبادل نظر شد.

در ابتدای این جلسه علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در سخنانی به معرفی فعالیت‌های معاونت فرهنگی پرداخت و با اشاره به استقبال از دوره‌های پیشین این جشنواره و حضور ایرانیان و غیر ایرانیان در این جشنواره و ظرفیت‌های موجود در شهر قم به تصمیم جهاد دانشگاهی برای برگزاری این جشنواره در سطح بین‌المللی اشاره کرد.

وی بخش‌های مختلف این جشنواره را تشریح و آمادگی برای بررسی پیشنهاداتی برای به روزرسانی فراخوان جشنواره را اعلام نمود. همچنین درخواست همکاری حوزه هنری قم برای استفاده از ظرفیت های این حوزه و هنرمندان استان را مطرح نمود.

 دکتر حامد حیاتی رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز به استفاده از ظرفیت دیگر مراکز استانی جهاد دانشگاهی در بخش‌های مختلف این جشنواره اشاره نمود و تاکید کرد که موضوعات این جشنواره یعنی انتظار و مقاومت به این جشنواره ظرفیت بین‌المللی بخشیده است.

در ادامه سید مهدی حسینی به ظرفیت‌های بین‌المللی رشته‌های مختلف هنری در قم و هنرمندان شناخته شده این شهر در سطح جهان اشاره نمود و ادبیات  و تجسمی را دارای ظرفیت‌های ویژه که می‌توانند به این جشنواره توان بیشتری بیافزایند، دانست.

همچنین کارشناسان حوزه هنری قم به ظرفیت‌های موجود در حوزه هنری استان قم برای گسترش همکاری‌های فی ما بین از جمله ارتباطات حوزه هنری با هنرمندان، همکاری در حوزه تنظیم سندهای فرهنگی و همکاری‌های پژوهشی و آموزشی اشاره نمودند.

کلید واژه ها: مهدویت جشنواره مهدویت اولین جشنواره بین المللی مهدویت


نظر شما :