فرداموتور مهمان صندلی تجربه جهاد دانشگاهی قم شد

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۱ کد : ۶۶۳۰۸ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۷
نماینده شرکت خودروسازی فرداموتور با حضور در جمع دانشجویان و اساتید دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران از تجربیات این شرکت گفت.
فرداموتور مهمان صندلی تجربه جهاد دانشگاهی قم شد

 

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قم، کوشکی کارشناس منابع انسانی شرکت خودرویی فردا موتور در همایش صندلی تجربه  گفت: جذب و استخدام به دو دلیل اهمیت زیادی دارد؛ اول اینکه دروازه ورود به سازمان است یعنی مشخص می‌کند که چه کسانی وارد سازمان شما بشوند نقطه استراتژیکی برای سازمان است، دوم اینکه  در بحث برندینگ، سازمان شما را از طریق نیروهایتان قضاوت می‌کنند پس به همین دو دلیل باید دقت زیادی در جذب افراد داشت.

وی در خصوص تعداد پرسنل فردا موتور افزود: در حال حاضر ۱۲۴۱ پرسنل در فردا موتور در سه شهر بروجرد، سمنان و تهران مشغول به کار هستند که  در حوزه‌های مختلف این شرکت فعالیت می‌کنند و ناگفته نماند که جذب نخبگان هم در این شرکت اهمیت ویژه‌ای دارد.

کوشکی در ادامه با اشاره به روند استخدامی در فردا موتور گفت: در حال حاضر ۸۱ درصد پرسنل فردا موتور مرد هستند که بخاطر بحث تولید خودرو، پرسنل مرد بیشتری استخدام کردیم، و میانگین سنی پرنسل نیز ۳۵ سال می‌باشد که هدف گذاری کردیم تا پایان سال ۱۵۸۰ نفر نیر جذب داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاصر بر اساس استراتژی استخدامی ۳۴ هزار می‌باشد که ابتدائا رزومه رو از آگهی‌های استخدام خود دریافت می‌کنیم و سپس در مرحله اولیه یک غربالگری توسط کارشناسان ما انجام می‌شود و سپس وقتی تخصصی از آن‌ها مصاحبه گرفته شد درنهایت با آن‌ها توافق می‌شود.

 کوشکی در خصوص مهم‌ترین ویژگی  محیط کار فردا موتور اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی محیطی فردا موتور داشتن محیط سالم می‌باشد که می‌تواند خیال خانواده‌ها را راحت کند و اطمینان داشته باشند که فرد مشغول به کار در یک محیطی با امنیت اخلاقی مشغول به کار می‌باشد

وی ادامه داد: فردا موتور یک سازمان پویاست که مدام کار نو و ایده‌پردازی‌باید در آن انجام شود وگرنه که کار روتین و معمولی را کامپیوتر ها هم می‌توانند انجام دهند پس نیاز است افرادی که استخدام می‌شودند تصمیم‌ساز و تصمیم گیرنده باشند

کارشناس منابع انسانی در خصوص چالش پیش روی فردا موتور عنوان کرد: درقسمت طراحی تخصصی خودرو چالش‌های زیادی وجود دارد چرا که نیروی متخصص در این زمینه کم است و بهای‌ زیادی به آن داده نشده.

وی ادامه داد: بدانید اگر فردی به دنبال علاقه خود برود قطعا موفق می‌شود، بنابر گفته شهید مطهری همه کار می‌کنند اما برخی شاهکار می‌کنند، که نشان‌دهنده آن است که اگر کسی به دنبال علاقه خود رود این اتفاق خواهد افتاد.

کلید واژه ها: صندلی تجربه سازمان دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران جهاد دانشگاهی شعبه پردیس فارابی دانشگاه تهران


نظر شما :