زن در محیط عفیفانه امنیت اجتماعی بیشتری دارد

۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۴ کد : ۶۵۵۱۸ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۲۷
استادیار دانشگاه باقرالعلوم گفت: زن در محیط عفیفانه امنیت اجتماعی و جنسی بیشتری دارد اما متاسفانه از  زنان ایرانی تصویری نادرستی در دنیا نشان داده اند.
زن در محیط عفیفانه امنیت اجتماعی بیشتری دارد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، ریحانه کارپرور عضو گروه علمی مطالعات اسلامی زنان جامعه الزهرا و استادیار دانشگاه باقرالعلوم در نشست هم اندیشی بانوان جهاد دانشگاهی قم با موضوع حجاب و عفاف با بیان اینکه معیار زیبایی در نقاط مختلف متفاوت است، افزود: چنانچه تصویری مدام به پسر بچه ای القا شود، معیار زیبایی آینده برای ازدواج مرد این ویژگی ها می شود.

وی بیان کرد: مردم ایران پایبندی زیبایی به عفت دارند اما برخی نمی خواند زن ایرانی عفیف بماند و برای رسیدن به این هدف خود از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند.

استاد جامعه الزهرا(س) گفت: زن در محیط عفیفانه امنیت اجتماعی و جنسی بیشتری دارد اما متاسفانه زنان با مدارک بالا و تحصیل کرده و شاغل ایرانی در دنیا سانسور شده اند و تصویر نادرستی از زنان در کشورهای دیگر ارائه شده است.

وی عنوان کرد: جذابیت اصلی زن به این است که سهل الوصول نباشد و مرد بخواهد او را کشف کند زیرا این امر موجب می شود مردان تلاش بیشتری برای بدست آوردن و ازدواج با آن زن داشته باشند.

کارپرور گفت: مقام معظم رهبری می فرماید که اگر مرز اختلاط با نامحرم رعایت شود همه کارهایی که مردان می توانند در عرصه اجتماعی انجام دهند را زنان نیز اگر قدرت جسمانی، شوق و فرصت داشته باشند می توانند انجام دهند.

کلید واژه ها: کارگاه آموزشی اعضای جهاد دانشگاهی واحد استان قم


نظر شما :