اولین جشنواره «حجاب و عفاف گوهرشاد» ویژه دانشگاهیان قم برگزار می‌شود

۲۵ آبان ۱۴۰۲ | ۱۸:۲۰ کد : ۶۴۹۵۴ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۴
اولین جشنواره «حجاب و عفاف گوهرشاد» ویژه دانشگاهیان استان قم به همت جهاددانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی این استان برگزار می‌شود.
اولین جشنواره «حجاب و عفاف گوهرشاد» ویژه دانشگاهیان قم برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، اولین جشنواره «حجاب و عفاف گوهرشاد» ویژه دانشگاهیان استان قم در بخش‌های پنج‌گانه چندرسانه‌ای، ادبی، طراحی و گرافیک، ایده و محصول و علمی پژوهشی به‌ همت دانشگاه علوم پزشکی و جهاددانشگاهی استان قم برگزار می‌شود.

شهدا و مشاهیر حجاب، وقایع تاریخی حجاب در ایران و جهان (با محوریت واقعه گوهرشاد)، حجاب از منظر علوم مختلف، زیبایی‌شناختی حجاب، حجاب از منظر ادیان و تمدن‌های باستانی (با محوریت حجاب در آیین و تمدن ایران باستان)، نقش حجاب در جریان‌سازی رویدادهای اجتماعی (نقش حجاب استایل‌ها و تبرج در حجاب)، نقش حجاب در سلامت جامعه و خانواده، نقش انواع شهرسازی در ترویج با مقابله عفاف و حجاب محورهای این جشنواره است.

مهلت ارسال آثار به جشنواره تا  هفتم دی‌ماه سال جاری است و به برگزیدگان جوایز نقدی همراه با قرعه‌کشی هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به لینکhttp://csa.muq.ac.ir/Zy۶k و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس http://csa.muq.ac.irمراجعه کنند.

کلید واژه ها: جشنواره جهاد دانشگاهی شعبه دانشگاه علوم پزشکی


نظر شما :