آغاز بکار کمیته استانی دومین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس در قم

۲۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۷:۵۵ کد : ۶۴۶۴۵ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۵۶۳
اولین جلسه کمیته استانی در راستای پیش برد اهداف دومین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس در جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار شد.
آغاز بکار کمیته استانی دومین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس در قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، اولین جلسه کمیته استانی دومین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس برای پیش برد اهداف این کنگره سه شنبه 16 آبان ماه با حضور سرپرست و معاونین جهاد دانشگاهی استان قم، در جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار شد.

در این نشست محدثه خوش اندام، رئیس کمیته استانی کنگره بین المللی کنسرژنومیکس در استان قم به بیان اهمیت برگزاری این کنگره پرداخت و گفت: دومین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس در سال 1403 در تهران به ریاست دکتر مصطفی قانعی و دبیری علمی دکتر سید جواد مولی برگزار می‌شود.

وی سپس به بیان اهداف و برنامه‌های کنگره و روش‌های رسیدن به این اهداف پرداخت و افزود: اهداف این کنگره بین المللی یکپارچه سازی و هم افزایی کلیه نهاد‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی کشور در حوزه سرطان، ارتقاء سطح بهداشت و درمان با هدف بهینه سازی اثربخشی درمان، حداقل رساندن هزینه‌های غیرضروری پزشکی، اشنایی با تازه‌های تحقیقات در حوزه ی سرطان در جهان، ایجاد ارتباطات علمی بین پژوهشگران، محققان، دانشجویان و دانش آموزان داخلی و خارجی است.

خوش اندام بیان کرد: این کنگره با مشارکت مراکز تحقیقاتی و درمانی سرطان، نهاد‌های حاکمیتی، انجمن‌های علمی مردم نهاد مرتبط با سرطان، خیرین سلامت، نمایندگان استانی کنگره برای دومین بار در سه محور علمی، تجاری سازی و مسولیت پذیری اجتماعی در سال 1403 برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با تشکیل اتاق فکر دومین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس در استان قم بتوانیم گامی را در جهت پیشگیری و درمان سرطان در استان قم برداریم.

کلید واژه ها: کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس


نظر شما :