دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران پاورپوینت را عمیق‌تر شناختند

۱۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۸ کد : ۶۴۵۷۶ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۱۸
کارگاه ترفندهای خلاقانه و تاثیرگذار با پاورپوینت به همت سازمان دانشجویان شعبه قم و معاونت پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران سه شنبه ۱۶ آبان‌ماه در سالن دفاع دکتر الوانی برگزار شد.
دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران پاورپوینت را عمیق‌تر شناختند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، علیرضا ناظمی مدرس کارگاه در ابتدا به بیان شیوه های موثر ارائه پرداخت و گفت: نرم افزار پاورپوینت یکی از کاربردی ترین نرم افزارها برای ارائه مطالب است و رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد که در عین حال دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است. یکی از کاربردهای اصلی نرم‌افزار پاورپوینت، طراحی اسلایدها جهت ارائه‌های کلاسی، دفاع پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری، آموزش و تدریس در کلاس، تهیه و ارائه گزارش‌های سازمانی است. 

وی ادامه داد: در کنار کاربردهای نام برده شد، می‌توان نرم‌افزار پاورپوینت را به دلیل داشتن امکانات و ابزارهای متنوع، به عنوان یک نرم‌افزار بسیار قوی برای تولید محتوای گرافیکی برای شبکه‌های اجتماعی نیز در نظر گرفت. در واقع از پاورپوینت می‌توان به عنوان یک ابزار تولید محتوای تصویری و ویدئویی، در حوزه‌های مختلفی مانند تحصیلی، آموزشی، کسب‌و‌کار و غیره استفاده کرد.

در این کارگاه آموزشی نکات و اصول ارائه موثر بصورت عملی و کاربردی، امکانات و ابزار های پاورپوینت، انیمیشن گذاری و ترنزیشن گذاری با رویکرد تاثیرگذاری محتوا همراه با ترفند های خلاقانه آموزش داده شد.

کلید واژه ها: کارگاه آموزشی پردیس فارابی دانشگاه تهران جهاد دانشگاهی شعبه پردیس فارابی دانشگاه تهران


نظر شما :