پایان طرح سنجش نگرش ذی‌نفعان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم

۱۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۳ کد : ۶۳۱۰۵ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۵۴
سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خاتمه طرح سنجش نگرش ذی‌نفعان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم نسبت به کمیته امداد و خدمات آن در استان را اعلام کرد.
پایان طرح سنجش نگرش ذی‌نفعان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این دیدار حجت‌الاسلام محمدطاها مهری با بیان این که این پروژه در کمیته امداد بسیار مهم است و برای مردم و خیرین اهمیت دارد گفت: با بررسی نتایج این پروژه باید برنامه ای برای جبران کمبودها و نکاتی که مربوط به ما می شود داشته باشیم.

وی با اشاره به این که غالب کار کمیته امداد اجتماعی و فرهنگی است گفت: کمیته امداد را به عنوان صندوق صدقه می شناختند در حالی که سال هاست که نقش کمیته امداد تغییر کرده است و در حکم انتصابی که رهبر معظم انقلاب به رئیس کمیته امداد داده‌اند بر توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات بسیار تاکید داشته‌اند.

وی افزود: رویکرد کمیته امداد به سمت توانمند سازی، خودکفایی، اشتغال، درآمد با ثبات و پایدار هست که خانواده ها خودشان را محتاج به مستمری که پرداخت می شود ندانند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با بیان این که به سمت امدادرسانی هوشمند رفته‌ایم گفت: سال گذشته توانستیم 420 هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم که وزارت رفاه 96% آن را راستی آزمایی کرد.

حجت الاسلام مهری ادامه داد: با توجه به ماموریت کمیته امداد و انتظارات رهبر انقلاب بحث مسکن، اشتغال، بهداشت و درمان و مسائل فرهنگی اهمیت ویژه ای پیدا می کند و جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی که افتخار نظام است و جوانان خوب و متدین و اهل فکر و پژوهش اداره‌اش می‌کنند در این زمینه می تواند به کمیته امداد کمک کند.

محمدطاها مهری گفت: مواردی مثل آموزش، توانمندسازی، مهارت افزایی، بازاریابی در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته است و در این زمینه از هر ایده ای که بتواند مددجویان کمیته امداد را به سمت درآمد پایدار و مکفی هدایت کند استقبال می کنیم.

حامد حیاتی سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز در این نشست با بیان این که پایان این طرح پژوهشی آغاز فصل جدیدی از همکاری‌های ما است گفت: از داده های به دست آمده در این طرح اطلاعات و پیشنهادات عملیاتی به کمیته امداد ارائه خواهیم کرد تا مسیر رسیدن به اهداف این اداره کل کوتاه تر شود.

وی ادامه داد: به جهت انجام رسالتی که جهاد دانشگاهی دارد جهت انجام تعهدات و خدمت به مردم به همه توانمندی که در مجموعه جهاد دانشگاهی هست آماده همکاری هستیم و از شما می‌خواهیم در این زمینه از ما مطالبه گری کنید.

کلید واژه ها: کمیته امداد امام خمینی (ره)


نظر شما :