نماینده استان قم در دومین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس معرفی شد

۱۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۲ کد : ۶۳۰۴۳ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۵۰
محدثه خوش اندام پژوهشگر جهاد دانشگاهی واحد استان قم، نماینده علمی دومین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس شد.
نماینده استان قم در دومین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس معرفی شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دومین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس (CGC2024) در اردیبهشت ماه 1403 در تهران با دبیری علمی دکتر سید جواد مولی در سه محور علمی,تجاری سازی و مسوولیت پذیری اجتماعی برگزار خواهد شد.

محدثه خوش‌اندام نماینده علمی کنگره CGC2024 در استان قم، با بیان این که کمیته راهبردی کنگره کنسر ژنومیکس از اوایل ابان ماه در استان قم شروع به فعالیت خواهد کرد گفت: از تمامی مجامع علمی مرتبط با موضوع تشخیص مولکولی، پزشکی شخص محور و درمان هدفمند سرطان و کارآفرینان در زمینه‌های بیوانفورماتیک، ژنتیک، زیست‌شناسی سلولی و مولکولی، پزشکی، انکولوژی، داروسازی و ... دعوت می‌شود و امید است با عنایت الهی و با دستیابی به اهداف نهایی کنگره گامی بلند در جهت ارتقاء سطح بهداشت و درمان با هدف بهینه سازی اثربخشی درمان و به حداقل رساندن هزینه های غیرضروری پزشکی برداریم.

خوش‌اندام در ادامه از اساتید، روسای انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها و‌ دانشجویان و افراد علاقمند دعوت کرد برای همکاری در این زمینه با شماره 02531621 داخلی 460 تماس بگیرند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاالله بتوانیم در شناسایی و بهره‌مندی از چهره‌های شاخص علمی استان در کنگره توفیق خدمت برای کشورمان ایران را داشته باشیم.

کلید واژه ها: کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس


نظر شما :