بخشی از موفقیت جشنواره مهدویت حاصل تلاش‌های مرکز هنر و رسانه ایران است

۰۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۵۲ کد : ۵۷۴۷۳ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۵۰۹
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: عملکرد مثبت اعضای مرکز هنر و رسانه ایران (مهرا) منجر به ثبت ۸ هزار و ۴۳۳ اثر در دبیرخانه چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت شد.
بخشی از موفقیت جشنواره مهدویت حاصل تلاش‌های مرکز هنر و رسانه ایران است

علی حسینی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پشتیبانی فنی مرکز هنر و رسانه ایران از چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت بیان کرد: همراهی مهرا با چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت سبب شد، این دوره از جشنواره با غنای بسیار بالاتری نسبت به دوره های قبل برگزار شود.

وی ادامه داد: عملکرد مثبت اعضای مرکز هنر و رسانه ایران (مهرا) منجر به ثبت 8 هزار و 433 اثر در دبیرخانه چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت شده است، بطور کلی مهرا در هر یک از برنامه های ترویجی یا آموزشی برگزار شده در جشنواره مهدویت نقشی پر رنگ داشته و می توان بخش بزرگی از موفقیت این جشنواره را حاصل زحمات کارکنان این مرکز دانست.

حسینی با بیان این که مرکز هنر و رسانه ا یران از مراکز فرهنگی نوع (ب) جهاد دانشگاهی است، افزود: این مرکز در اواخر سال 1398 پایه ریزی و تاسیس شد و در دوران شیوع کرونا در زمینه آموزش های مجازی و ارتباط جهاد دانشگاهی با مخاطبان خود کمک ویژه ای به این نهاد ارائه کرد و بعد از فروکش کرونا توانست با همکاری گسترده تر با بدنه اجرایی جهاد دانشگاهی در فعالیت های آموزشی، پژوهشی فرهنگی و اشتغال زایی این نهاد سهیم باشد.

دبیر چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت گفت: فعالیت های رسانه ای رویدادهای بزرگ هرچند با دقت بسیار مورد ارزیابی قرار می گیرد اما کمتر دیده شده از زحمات گروه های رسانه ای پشتیبان این رویدادها تقدیر شده باشد.

وی افزود: مهرا در اجرای برنامه‌ها، تولیدات ویدئویی، تولیدات گرافیکی، تولیدات هنری و چاپ و نشر یاری‌گر دبیرخانه جشنواره بوده است و در هر قدم از پیشرفت جشنواره شاهد همگرایی و همکاری عمیق تر کارکنان مهرا و دبیرخانه جشنواره هستیم.

شایان ذکر است آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت همراه با جشن دهه کرامت ساعت ده صبح روز دوشنبه 8 خردادماه در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: مرکز هنر و رسانه چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت علی حسینی


نظر شما :