با همکاری جهاددانشگاهی و پردیس فارابی؛

اولین باشگاه دانشجویان استان قم راه‌اندازی می‌شود

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۰ کد : ۵۶۸۴۷ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۳۹۰
رئیس جهاددانشگاهی قم در دیدار با رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران گفت: با همکاری دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران اولین باشگاه دانشجویان در استان قم راه‌اندازی می‌شود.
اولین باشگاه دانشجویان استان قم راه‌اندازی می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی قم در دیدار با حمید زارع رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران گفت: در مجموعه جهاددانشگاهی بحث‌های فراگیری، یک رسالتی است برای اینکه آموزه‌ها و معارف دینی به صورت درست و متنوع به ذهن دانشجویان و محیط دانشگاه منتقل شود تا دانشجویان در بحث‌های مهارتی پرورش پیدا کنند و برای کارهای پژوهشی آماده شوند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های قم دارای امکانات خوبی هستند، گفت: ما از فعالیت‌های بیشتر و درخور شان‌تر جهاددانشگاهی در این دانشگاه استقبال می‌کنیم و امیدواریم این همکاری گسترده‌تر شود و تأکید می‌کنیم که همه مجموعه جهاددانشگاهی در خدمت دانشگاه است تا شما نیز از تجربه باارزش و طولانی جهاددانشگاهی در مباحث فرهنگی استفاده کنید.

در ادامه علی حسینی معاون آموزشی و فرهنگی جهاددانشگاهی قم گفت: جهاددانشگاهی قم این آمادگی را دارد که اولین باشگاه دانشجویان استان قم را با همکاری پردیس فارابی راه اندازی کند و تمام اقدامات، کارهای اجرایی و تجهیزات نیز بر عهده جهاددانشگاهی باشد و تنها برای افتتاح این باشگاه، نیاز به یک فضا در دانشگاه داریم.

وی افزود: جهاددانشگاهی در حوزه مشاغل آینده و آینده شغلی، مسیرهای شغلی، کاریابی و آموزش‌های مهارتی فعالیت می‌کند و نیز مرکز نوآوری شتابدهی و مشاوره کسب و کار را راه اندازی کرده است که این موارد یک چرخه کامل را در بحث آموزش و اشتغال شامل می‌شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی گفت: اگر ایده‌های دانشجویی جذب و برنامه‌های فرهنگی دانشجویی متمرکز شود و بین تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌ها مانند جهاددانشگاهی و نهاد رهبری و بسیج یک هم‌افزایی ایجاد شود، بسیار مفید خواهد بود.

در پایان این دیدار حمید زارع رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با استقبال از پیشنهادات جهاددانشگاهی گفت: در دانشگاه بسیاری از دانشجویان پیگیر برنامه‌های فوق‌العاده آموزشی دانشجویی هستند و از این موضوع بسیار استقبال می‌کنند.

وی افزود: ما نیز آماد همکاری بیش از پیش با جهاددانشگاهی هستیم و فضای مورد نظر برای راه اندازی باشگاه دانشجویان را در اختیار جهاددانشگاهی قرار می‌دهیم.

کلید واژه ها: دیدار پردیس فارابی دانشگاه تهران جهاد دانشگاهی شعبه پردیس فارابی دانشگاه تهران


نظر شما :