عموزاده عنوان کرد:

نمایشگاه‌ها و گالری‌های ارشاد در خدمت جشنواره ملی مهدویت

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۸ کد : ۵۶۶۲۹ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۳۷۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در صورت نیاز، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم آمادگی لازم جهت تامین فضای مورد نیاز برای برگزاری نمایشگاه و ورکشاپ را دارد.
نمایشگاه‌ها و گالری‌های ارشاد در خدمت جشنواره ملی مهدویت

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم امیرعلی عموزاده در دیدار برگزارکنندگان چهارمین جشنواره ملی مهدویت با وی، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در این راستا، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی متشکل از نیروهای جهادی، باانگیزه و باانرژی زیادی است.

وی در خصوص هماهنگی‌های برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره، مطرح کرد: در صورت نیاز، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم آمادگی لازم جهت تامین فضای مورد نیاز برای برگزاری نمایشگاه و ورکشاپ را دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: جشنواره مهدویت می‌تواند با مجموعه‌های مختلفی که در حوزه مهدویت فعال هستند نیز هم‌گرایی داشته باشد.

وی با افزود: اگر برای جشنواره ملی مهدویت عقبه‌سازی داشته باشیم، قطعا اثرگذاری آن بیش‌تر خواهد شد.

عموزاده با بیان اینکه باید تلاش شود نمایشگاه‌هایی از آثار منتخب همزمان با اختتامیه جشنواره برپا شود، خاطرنشان کرد: در این راستا گالری‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم آمادگی همکاری لازم را دارند.

وی در پایان تاکید کرد: باتوجه به استقبال خوب و جایگاهی که جشنواره ملی مهدویت دارد، رایزنی‌های لازم انجام می‌شود تا بتوانیم در آئین اختتامیه این جشنواره از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بهره‌مند شویم.

کلید واژه ها: چهارمین جنشواره ملی مهدویت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم


نظر شما :