رئیس جهاد دانشگاهی استان قم مطرح کرد؛

رسالت جهاد دانشگاهی در پیش‌برد کارهای زمین‌ مانده انقلاب/مناظره نباید به جدل تبدیل شود

۱۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۴ کد : ۵۴۵۷۱ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۰۸
رئیس جهاد دانشگاهی استان قم گفت: جهاد دانشگاهی از ابتدای انقلاب در کارهای عقب مانده و روی زمین مانده ورود پیدا می‌کند و اهداف انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.
رسالت جهاد دانشگاهی در پیش‌برد کارهای زمین‌ مانده انقلاب/مناظره نباید به جدل تبدیل شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قم، دکتر محمد حیدری در حاشیه برگزاری فینال مناظره‌های دانشجویی که در مرکز جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه افراد حاضر در مناظره شایستگی‌های بسیاری از خود نشان دادند، اظهار کرد: داشتن جسارت و اعتماد به نفس لازم برای دانشجو یک فاکتور مهم و قابل اعتنا است.

وی با بیان اینکه نباید در مناظره تنها به خود گذاره توجه داشت، مطرح کرد: اگر برای گذاره تعصب داشته باشیم مناظره از حالت علمی خارج شده و به جدل تبدیل خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به اینکه در فلسفه و دین اسلام جایی برای جدل وجود ندارد، عنوان کرد: یکی از اصلی‌ترین دلایل این اتفاق عدم حاصل شدن نتیجه مثبت در جدل است.

وی از تاکید مقام معظم رهبری به توجه به دانشجویان و برگزاری مناظره‌ها یاد کرد و گفت: جهاد دانشگاهی از ابتدای انقلاب در کارهای عقب مانده و روی زمین مانده ورود پیدا می‌کند و اهداف انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

دکتر حیدری با بیان اینکه دانشجوها مدیران آینده کشور هستند، خاطرنشان کرد: اینکه دانشجویان بتوانند اندیشه‌های خود را بیان و اندیشه‌های منطقی دیگران را بپذیرند یک موضوع بسیار مهم است.

 

 

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی مناظره دانشجویی مناظره سازمان دانشجویان


نظر شما :