فینال مناظره‌های دانشجویی جهاد دانشگاهی برگزار شد

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۶ کد : ۵۴۵۵۲ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۵۶۵
مناظره‌های دانشجویی جهاد دانشگاهی استان قم در بخش فینال با موضوع «اخبار صداوسیما نسبت به شبکه‌های اجتماعی معتبرتر است» به کار خود پایان داد.
فینال مناظره‌های دانشجویی جهاد دانشگاهی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، مناظره‌های دانشجویی جهاد دانشگاهی استان قم با شرکت 7 گروه دانشجویی به اتمام رسید.

گفتنی است، در فینال این مناظره‌ها که امروز چهارشنبه 10 اسفندماه برگزار شد، دو گروه دانشجویی "گفتار" و "آبان" در محور «اخبار صداوسیما نسبت به شبکه‌های اجتماعی معتبرتر است» به رقابت پرداختند و گروه آبان از دانشگاه طلوع مهر به مرحله کشوری این مناظرات راه یافت.

دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی استان قم در این آئین با بیان اینکه نباید در مناظره تنها به خود گذاره توجه داشت، مطرح کرد: اگر برای گذاره تعصب داشته باشیم مناظره از حالت علمی خارج شده و به جدل تبدیل خواهد شد.

همچنین سید علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم ضمن قرائت متن تقدیرنامه از تیم برتر تقدیر کرد.

لازم به ذکر است، در طول برگزاری این مناظره‌ها عناوینی از جمله "برای حل مشکلات اقتصادی ایران، بیش از هرچیز، باید تحریم‌ها لغو گردد"؛ "حضور طالبان در افغانستان در بلند مدت به ضرر امنیت ملی ایران است"؛ "شرایط اقتصادی نامناسب موجب مهاجرت نیروی انسانی متخصص به خارج شده است"؛ "زنان نسبت به مردان برای مشاغل اداری مناسب‌تر هستند"؛ "الگو زندگی ایرانی-اسلامی مورد قبول نسل جوان نیست" و "قدرت نظامی در عرصه بین المللی تعیین کننده‌تر از اقتصاد است" مورد بحث قرار گرفت.

 

 

کلید واژه ها: مناظره دانشجویی مناظره جهاد دانشگاهی سازمان دانشجویان


نظر شما :