نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران:

همگرایی نهادهای فرهنگی ویژگی بارز جشنواره ملی مهدویت است

۰۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۵ کد : ۵۴۵۰۹ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۳۸۳
علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، محمد رستمی رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، فخرالدین یوسف پور مدیرخانه مطبوعات قم، ابراهیم سلیمانی رئیس انجمن عکاسان استان، یاسر شریفی مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قم و معین دادخواه دبیراجرایی جشنواره، دبیران بخش‌های مختلف چهارمین جشنواره ملی مهدویت دیروز ۸ اسفندماه با حجت الاسلام‌ والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران، دیدار و گفت‌وگو کردند.
همگرایی نهادهای فرهنگی ویژگی بارز جشنواره ملی مهدویت است

نماینده آیت الله العظمی سیستانی در این جلسه، عنوان کرد: مجموعه‌های مختلفی احساس مسئولیت می‌کنند و خواهان این هستند که برای امام زمان(عج) قدمی بردارند؛ ما در ضمن اینکه معتقدیم این فعالیت‌ها آثار مثبتی دارد و مشوق آن‌ها هستیم، اما نباید این امور آلوده به چشم هم چشمی شود بلکه باید فعالیت‌ها به نحوی باشد که مکمل فعالیت مجموعه‌های دیگر باشد.

وی ادامه داد: اگر مجموعه‌هایی که فعالیت مهدوی دارند از یکدیگر حمایت کنند و طبق این ضوابط حرکت کنند و مکمل دیگری باشند قطعا کارهای زیادی را می توانند انجام دهند.

حجت الاسلام‌ والمسلمین سیدجواد شهرستانی یکی از مشکلات موجود  جامعه، در حوزه مسائل فرهنگی به ویژه مهدویت را موازی کاری‌ها دانست و گفت: همه ی مجموعه های فرهنگی فعال در حوزه مسائل مهدویت و نهادهای مختلف فرهنگی با همگرایی در چهارمین جشنواره ملی مهدویت و با تبادل نظر و همکاری می‌توانند به نتیجه مطلوب برسند کما این که همگرایی نهادهای فرهنگی ویژگی بارز این جشنواره است.

وی تأکید کرد: مطمئن باشید امام زمان(عج) در پشت پرده به شما کمک کرده و خواهد کرد، لذا سعی و تلاش کنید تا بتوانید فعالیت‌های مهدوی را ادامه دهید و بدانید که علاقه و انگیزه شما سبب پیشرفت کارها می‌شود.

حجت الاسلام‌ شهرستانی در پایان تصریح کرد: خداوند به شما برگزارکنندگان جشنواره مهدویت توفیق داده تا بتوانید کارهای بزرگی را انجام دهید و به نام امام زمان(عج) قدم‌هایی را بردارید و الگویی برای جوانان کشور باشید.

گفتنی است که در انتهای جلسه، نشان مهدویت بع پاسخ خدمات ایشان در حوزه مهدویت به ایشان تقدیم گردید.

کلید واژه ها: مهدویت جشنواره ملی مهدویت چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت دیدار


نظر شما :