جشن پیروزی انقلاب اسلامی در قم برگزار شد

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۸ کد : ۵۳۸۸۰ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۴۸۹
اعضای جهاددانشگاهی قم شامگاه ۲۱ بهمن‌ماه، در جشن شب پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سالن همایش اداره کل کتابخانه عمومی قم حضور پیدا کردند و ندای الله‌اکبر سر دادند.
جشن پیروزی انقلاب اسلامی در قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشن پیروزی انقلاب اسلامی همراه با نورافشانی و طنین بانگ الله اکبر با مشارکت موسسه خیریه انوار آفتاب، جهاد دانشگاهی قم، انتشارات کتابک و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و با حضور محمد حیدری، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم؛ محمدحسین قاسمی، مدیر انتشارات کتابک؛ مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم و حضور ۴۰۰ نفر از خانواده های زیرمجموعه مرکز مثبت زندگی انوار آفتاب، کتابداران، فعالان فرهنگی و اعضای کتابخانه های عمومی در سالن غدیر کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)  برگزار شد.

جشن پیروزی انقلاب با حضور اعضای جهاد دانشگاهی قم، کتابخانه‌های عمومی و دیگر اقشار مختلف مردم از ساعت ۱۹ تا ۲۱:۳۰ در شب بیست و دوم بهمن‌ماه در کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای همراه با برنامه‌های متنوع و جذاب برای کودکان برگزار شد.

همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر، کتابخانه‌های عمومی سراسر استان قم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با شعار «ایران؛ سرزمین فرهنگ و کتاب» میزبان علاقه‌مندان در جشن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

اجرای برنامه های متنوع و شاد در کنار روایتگری تاریخ انقلاب از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در این جشن از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی کتاب و لوازم التحریر و پیکسل با نقش پرچم جمهوری اسلامی اهدا شد.

بخش ویژه جشن پیروزی انقلاب نیز پخش چند کلیپ از مجموعه آقا و خانم کتابدار و حضور عروسک کتابدار در بین کودکان و نوجوانان بود که استقبال کودکان و نوجوانان را در پی داشت.

کلید واژه ها: ۲۲ بهمن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران


نظر شما :