ماندگار کردن هنر قم با کمک مجموعه‌های دانش بنیان / جهاد دانشگاهی همیشه در فعالیت‌های فناورانه پیش‌رو بوده است

۱۷ آذر ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۲ کد : ۵۱۴۷۴ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۷۱
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: باید هنرهایی که اختصاص قم هست را بتوانیم با کمک مجموعه دانش بنیان به روزتر و ماندگارتر کنیم.
ماندگار کردن هنر قم با کمک مجموعه‌های دانش بنیان / جهاد دانشگاهی همیشه در فعالیت‌های فناورانه پیش‌رو بوده است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم ابوالقاسم مقیمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم که به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم برپا شده است اظهار کرد: هفته پژوهش فرصتی برای اتصال مجموعه‌های دانش بنیان به سیستم‌های اداری و مراکز مختلف تولید صنعتی است.

وی با بیان اینکه بیش‌تر این مجموعه‌ها نیازمند اعتبار نیستند و بخش خصوصی می‌تواند مشکلات مالی را حل کند، یادآور شد: خیلی از مشکلات به نقاط اتصال و وصل کردن افراد به یکدیگر بر می‌گردد که در سیستم اداری باید این مشکلات را رفع کنیم.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به اینکه بی‌تفاوتی مدیران نسبت به پشتیبانی از فناوران یکی از خلاهای استان در سال‌های گذشته بوده است، بیان کرد: حوزه تخصصی معاونت زائرین به مباحثی مانند گردشگری، سوغات، انگشتر، صنایع دستی و ... بر می‌گردد که در این نمایشگاه نمونه‌هایی از آن را مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه ایجاد رشته‌های دانشگاهی در حوزه صنایع دستی و سوغات خلا جدی هنرمندان قم است، ابراز کرد: برندسازی در این راستا اهمیت بسیاری دارد.

مقیمی با اشاره به اینکه باید هنرهایی که اختصاص قم هست را بتوانیم با کمک مجموعه دانش بنیان به روزتر و ماندگارتر کنیم، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی نیز همیشه در فعالیت‌های فناورانه پیش‌رو بوده و تلاش کرده خلاهای درون استان را پرکند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: غرفه جهاد نیز غرفه خوبی بود که امیدواریم این ارائه خدمات به مردم فراگیرتر و به روزتر شود و مردم نیز با اطلاع‌رسانی دقیق از این خدمات مطلع شوند.

کلید واژه ها: معاون استاندار قم معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری قم نمایشگاه نمایشگاه 1401 هفته پژوهش


نظر شما :