بازدید مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری از غرفه جهاد دانشگاهی استان قم

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۶ کد : ۵۱۴۴۹ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۵۳۴
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: دانش بنیان‌ها در حوزه‌های مختلف اقتصادی ورود کرده و در مقالات پژوهشی که کار کرده‌اند نتایج اثر بخشی را شاهد هستیم که اگر پیگیری‌ها و حمایت‌‎های بیش‌تری از این افراد شود، اقتصاد ما از حالت سنتی خارج خواهد شد.
بازدید مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری از غرفه جهاد دانشگاهی استان قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم عباس شیرمحمدی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم که به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم برپا شده است اظهار کرد: دستاوردهایی که در این نمایشگاه ارائه شدند بسیار عالی بودند.

وی ادامه داد: دانش بنیان‌ها در حوزه‌های مختلف اقتصادی ورود کرده و در مقالات پژوهشی که کار کرده‌اند نتایج اثر بخشی را شاهد هستیم که اگر پیگیری‌ها و حمایت‎های بیش‌تری از این افراد شود، اقتصاد ما از حالت سنتی خارج خواهد شد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با بیان اینکه در این‌گونه نمایشگاه‌ها پژوهشگران می‌توانند نسبت به وضعیت یکدیگر اطلاع پیدا کنند، مطرح کرد: بسیاری از کارخانه جات با بدنه علمی و مقوله پژوهش و علم بیگانه هستند که باید کمک کنیم این مشکل برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه جهاد دانشگاهی زحمات بسیاری کشیده شده است، خاطرنشان کرد: به طور مثال بحث ناباروری یکی از مباحث موفق استان است که حرف‌های بسیار زیادی دارد.

کلید واژه ها: نمایشگاه 1401 نمایشگاه هفته پژوهش اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم


نظر شما :