پیشرفت جهاد دانشگاهی ناشی از روحیه بالای فعالین این نهاد است

۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۲۰:۵۰ کد : ۵۱۴۴۸ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۸۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از جهاد دانشگاهی به عنوان مولود انقلاب اسلامی یاد کرد.
پیشرفت جهاد دانشگاهی ناشی از روحیه بالای فعالین این نهاد است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم محسن امیدیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم که به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قم برپا شده است و اظهار کرد: باتوجه به نام‌گذاری رهبر معظم انقلاب در خصوص سال دانش بنیان و گنجاندن واژه دانش بنیان در کنار اقتصاد طبیعتا رویکرد دولت، بخش خصوصی، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان به موضوع پژوهش و تولید دانش بنیان رویکرد جدی و تاثیرگذاری است.

امیدیان ادامه داد: مصرف کنندگان عمده محصولات نمایشگاهی نیز صنایع و بخش‌های دولتی هستند که اگر بتوانیم در نمایشگاه این مصرف کنندگان را حاضر کرده و محصولات را ارائه کنیم قطعا گام بلندی در جذب سرمایه‌گذاران و ارتباط منطقی تولید کننده و مصرف کننده خواهیم برداشت.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی فارغ از محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه کرده مولود انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که مولود انقلاب هستند کارهای ویژه و فاخری انجام می‌دهند و در سالیان گذشته این موضوع بارها به اثبات رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: اتفاقاتی که در پیشرفت ژنتیکی در جهاد دانشگاهی می‌بینیم حاصل تلاش و فعالیت بیش از ۱۰ ساله بوده و ناشی از روحیه بالای فعالین این نهاد است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نسبت به موضوعات مختلف نگاه دغدغه‌مندی دارد، تصریح کرد: در این مجموعه کارهای فاخری انجام شده است که امیدواریم در عرصه جریان‌سازی نیز موثر واقع شود.

کلید واژه ها: نمایشگاه 1401 هفته پژوهش معاون استاندار قم معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم


نظر شما :