رئیس و اعضای جهاد دانشگاهی با خانواده شهدا دیدار کردند

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۸ کد : ۴۷۴۹۴ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۲۸
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم به همراه جمعی از مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی استان قم در روزهای دوشنبه سوم و دهم مردادماه با خانواده های شهیدان حمزه اکبری نیستانی و امیرحسین دربهشتی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس و اعضای جهاد دانشگاهی با خانواده شهدا دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر حیدری در دیدار با خانواده شهدا گفت: آقای دکتر حیدری رئیس جهاددانشگاهی: دیدار با خانواده معظم شهدا محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهداست.

وی ادامه داد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

وی خاطرنشان کرد : خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند

علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز گفت: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگرای آنان کم است.

حسینی در حاشیه دیدار ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله حسین اظهار کرد: دلجویی از عزیزان جانباز و خانواده های آنها، حداقل کاری است که مسئولین می توانند انجام دهند.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگرای آنان کم است.

وی دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را علاوه بر احترام، به نوعی توجه به خود و همکاران دانست و اضافه کرد: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشارت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسوولان یادآوری می کند

حسینی تاکید کرد: ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش ها و مجاهدت های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم

کلید واژه ها: ملاقات با خانواده شهدا سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی چهل و دومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی جهاد دانشگاهی زیست بوم نوآوریِ نخبگان ایران


نظر شما :