برگزیدگان سومین جشنواره ملی مهدویت مشخص شدند

۰۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۷ کد : ۴۴۰۴۷ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۵۴۱
اختتامیه سومین جشنواره ملی مهدویت با محور اصلی گفتمان‌سازی مهدویت با تکیه بر موعود یاوری برگزار و برگزیدگان این جشنواره در چهار بخش ادبی، ایده پردازی، هنری و کتابخوانی معرفی و تجلیل شدند.
برگزیدگان سومین جشنواره ملی مهدویت مشخص شدند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزیدگان بخش هنری سومین جشنواره ملی مهدویت شامل عکس و پادکست با رای هیئت داوران به شرح زیر است: 

هیئت داوران در بخش عکس هیچ اثری را برگزیده ندانست و ماندانا آل ابراهیم، سامان خدایاری، زهرا ابرقویی، فرشته فهیمی را شایسته تقدیر اعلام کرد.

همچنین در بخش پادکست هیات داوران هیچ یک از آثار ارسالی را برگزیده و شایسته تقدیر اعلام نکرد و سطح آثار ارسالی در سطح جشنواره ملی مهدویت ارزیابی نشد.

برگزیدگان در بخش ادبی شامل شعر با قالب آزاد، قطعات ادبی و دلنوشته با موضوع عدالت خواهی، امید آفرینی، آینده روشن و اشعار انتقادی نسبت به خلأهای حضور امام زمان(عج) در جهان و دنیای

مادی امروز، معرفی شدند: هیئت داوران در بخش شعر میثم داودی، فاطمه عارف نژاد، علی رضا فرزانه موحد و در بخش قطعه ادبی اثر "آفتاب نام کوچک توست" از علی سلیمانی و اثر "دلم برای بودنت تنگ است" از معصومه کریمی را شایسته تقدیر اعلام کرد.

در ادامه برگزیدگان بخش ایده پردازی به شرح زیر است:

هیئت داوران در این بخش هیبت اله شیری را به عنوان برگزیده و نسرین کریمی، روح الله یارمحمدی و سید محمد میر مرشدی را شایسته تقدیر دانست.

برگزیدگان بخش کتابخوانی سومین جشنواره ملی مهدویت با محوریت کتاب "شهدا بهترین الگو منتظران" که به صورت آنلاین و از طریق سایت کتابیار برگزار شد را به شرح زیر عنوان شد:

هیئت داوران زهرا روزخوش، ناصر کشفی، محمد جعفر ملا احمدی، روناک امامی، نعیمه مرادی کمسرخ، زهرا نصرتی، ذبیح الله طهماسبی نوا، فاطمه پیرعلی، حسن مطواعی، محمد علی دوست اقدام را برگزیدگان بخش کتابخوانی اعلام کرد.

کلید واژه ها: اختتامیه مهدویت جشنواره ملی مهدویت جشنواره


نظر شما :