رئیس جهاد دانشگاهی کشور:

برای جامعه شیعه بد است که نفت بفروشد و وابسته واردات غرب باشد

۰۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۱ کد : ۴۴۰۴۵ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۲۹
رییس جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی از ابتدای تأسیس خود یعنی سال ۱۳۵۹ تلاش کرده است که در چند محور کار کند و این محورها از آرمان هایی است که در زمان حضرت مهدی (عج) نیز تحقق پیدا می‌کند که از جمله آن‌ها رشد علم است.
برای جامعه شیعه بد است که نفت بفروشد و وابسته واردات غرب باشد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکترحمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی کشور، امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی مهدویت که در تالار استاد شهید مطهری دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: در گنجینه احادیث پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) بیان شده است که رفاه اقتصادی، امنیت اجتماعی، رشد علم و فناوری و به کمال رسیدن عقل از جمله ویژگی‌های جامعه مهدوی است.

وی ادامه داد: از حکومت های شیعه و کسانی که دوست دارند امان زمان(عج) زودتر ظهور کنند انتظار می‌رود که در این زمینه الگو سازی های موفقی انجام دهند.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی از ابتدای تأسیس خود یعنی سال ۱۳۵۹ تلاش کرده است که در چند محور کار کند و این محورها از آرمان هایی است که در زمان حضرت مهدی (عج) نیز تحقق پیدا می‌کند که از جمله آن‌ها رشد علم است.

طیبی اظهار کرد: امروز در بحث روز جامعه یعنی درمان ناباروری در وضعیتی قرار داریم که نه تنها کسی به خارج از کشور نمی‌رود بلکه برای درمان به ایران می آیند هم‌چنین در علوم جدید نیز مانند سلول‌های بنیادی موفقیت های زیادی کسب شده است.

وی با اشاره به اینکه این امر ثابت کرد که می‌توانیم در مرز علم حرکت کنیم، گفت: بد است که در جامعه شیعه زندگی کنیم و کارمان فروش نفت و واردات از غرب باشد؛ زیرا اثبات شده توان انجام کارهای بزرگ داریم.

رییس جهاد دانشگاهی کشور یادآور شد: در حوزه فرهنگی نیز کارها متعددی از جمله جشنواره مهدویت جهاد دانشگاهی قم است.

کلید واژه ها: دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی مهدویت جشنواره ملی مهدویت جشنواره دانشگاه قم


نظر شما :