تاثیر بالای کارآفرینی و شبکه‌سازی در افزایش سطح سلامت روان جامعه

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۷ کد : ۴۳۳۱۰ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۸۸
عضو شورای اسلامی شهر قم از تاثیر بالای کارآفرینی و شبکه‌سازی روانشناسی در افزایش سطح سلامت روان جامعه خبرداد.
تاثیر بالای کارآفرینی و شبکه‌سازی در افزایش سطح سلامت روان جامعه

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم مصطفی ملایی در جلسه‌ای که به مناسبت روز مشاور که با حضور حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مجید یزدی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم، حسین غریب سرپرست اداره‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم، محمدابراهیم مداحی رئیس خانه روانشناسان کشور، محمود مسگری عضو شورای اسلامی شهر قم و علیرضا طباطبایی رئیس خانه روانشناسان استان قم، با مشارکت مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی جهاد دانشگاهی استان قم و خانه روانشناسان استان در سالن جلسات اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از هنر کارافرینی در عرصه روانشناسی می‌تواند تاثیر بسیاری در سلامت روان جامعه داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در عرصه سرمایه اجتماعی و باهم بودن است، مطرح کرد: تمام افراد دلسوزی‌های لازم خود را دارد ولی درعرصه تعامل و هماهنگ بودن دچار ضعف و ایراد هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه لازمه برقراری تعامل شناسایی ظرفیت‌ها است، عنوان کرد: در مرحله نخست باید نیاز جامعه شناسایی شود تا بتوانیم در مراحل بعدی به دنبال رفع این نیاز باشیم.

وی با بیان اینکه پیشنهاد ما تاسیس اندیشکده آسیب‌های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: این اندیشکده می‌تواند با میزهای متعددی که در درون آن تشکیل می‌شود، اتفاقات بسیار مطلوبی را رقم بزند.

ملایی با اشاره به اینکه زمانی که مسئله و موضوع به صورت کامل شناسایی شود، می‌توانیم راهکار مناسب را نیز پیدا کنیم، تصریح کرد: کارافرینی و شبکه‌سازی در عرصه روانشناسی می‌تواند در سطح سلامت روان جامعه تاثیرگذار باشد.

کلید واژه ها: خانه روانشناسان مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی مرکز روانشناسی جهاد دانشگاهی مراسم گرامیداشت روز روانشناس - اردیبهشت 1401


نظر شما :