اپلیکیشن آندروید پایگاه اطلاعات علمی جهاددانشگاهی (SID) در دانشگاه قم رونمایی شد

۲۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۶ کد : ۴۰۰۶ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۵۶۴
اپلیکیشن موبایلی پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی عصر روز شنبه ۲۴ آذر ماه مصادف با اولین روز هفته پژوهش در دانشگاه قم رونمایی شد.
اپلیکیشن آندروید پایگاه اطلاعات علمی جهاددانشگاهی (SID) در دانشگاه قم رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، در آئین رونمایی از اپلیکیشن موبایلی SID که با حضور روسا و معاونین جهاددانشگاهی قم، مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی و دانشگاه قم در کتابخانه مرکزی این دانشگاه برگزار شد، فاطمه عظیم زاده  رئیس مرکز اطلاعات علمی به تشریح عملکرد نرم افزار و خدمات جدید این مرکز به پژوهشگران پرداخت.

عظیم زاده با اشاره به فیلتر های موجود در وبسایت و نرم افزار موبایلی پایگاه اینترنتی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی گفت: مقالات علمی و پژوهشی از سال 1337 هجری شمسی در بانک اطلاعاتی مقالات، نشریات و مجامع پژوهشی قابل دسترس پژوهشگران است.

وی گفت ترجمه آنلاین مقالات انگلیسی به زبان فارسی از جمله قابلیت های پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی است که باتوجه به برنامه ریزی و بانک لغات علمی موجود در موتور ترجمه این پایگاه متون ترجمه شده کیفیت به مراتب بهتری نسبت به مترجم آنلاین گوگل دارند.

در پایان مراسم برنامه موبایلی SID با نصب بر روی تلفن هوشمند رئیس جهاددانشگاهی استان قم و دریافت مقاله ای از بانک اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی رو نمایی شد.

کلید واژه ها: SID مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی هفته پژوهش دانشگاه قم


نظر شما :