همکاری جامعه الزهرا (س) در برگزاری جشنواره ملی مهدویت

۰۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۴ کد : ۳۹۵۴۰ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۶۷
معاونین فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم و جامعه الزهرا (س) در نشستی ضمن هماهنگی بیشتر جهت برگزاری جشنواره ملی مهدویت زمینه های همکاری مشترک بین دو نهاد را بررسی کردند.
همکاری جامعه الزهرا (س) در برگزاری جشنواره ملی مهدویت

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم حجت الاسلام والمسلمین حسن برزو معاون فرهنگی جامه الزهرا (س)، علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم، سیده ربابه داوود الموسوی مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا (س)، نیره‌سادات قاسمی‌زادیان رئیس اداره آموزش مهارت های فرهنگی هنری و نوشین صادقی مدیر شعبه جهاد دانشگاهی در واحد خواهران دانشگاه قم در این نشست به گفتگو پرداختند.

در این جلسه علی حسینی ضمن معرفی بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی به بیان  فعالیت‌های این نهاد در سطح کشور پرداخت و با توضیح روند برگزاری جشنواره ملی مهدویت، به تشریح زمینه‌های همکاری جامعه الزهرا (س) و جهاد دانشگاهی را پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین برزو نیز در این دیدار پس از خوش آمد گویی و معرفی همکاران خود گفت: جهاد دانشگاهی متولد انقلاب است و همچون حوزه علمیه ماموریت دارد خلاء‌هایی را که در کشور وجود دارد پر کند که تا حد زیادی موفق بوده‌است اما باز هم جا برای کار بیشتر هم در حوزه و هم در جهاد وجود دارد.

وی بیان کرد: باید بازدیدی از هر دو مجموعه برای طرفین صورت بگیرد و تفاهم نامه ای در تمام بخش ها فی مابین طرفین جهت همکاری هرچه بیشتر منعقد شود تا بتوانیم در بخش های آسیب های اجتماعی دوره های مهارتی ، خبرگزاری ها ، مشاغل خانگی همکاری هرچه بیشتری داشته باشیم.

برزو با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره ملی مهدویت گفت: ظرفیت خیلی خوبی در این جشنواره ملی برای ارسال آثار طلاب وجود دارد که تبلیغات در این مجموعه در تمام قسمت های مربوطه انجام می‌شود و در بحث نشست های تخصصی، همایش های فقهی با وجود متخصصین در این عرصه پیگیری خواهد شد.

کلید واژه ها: جشنواره ملی مهدویت جامعه الزهرا (س)


نظر شما :