آشنایی دانشجویان با علائم هشدار دهنده در دوران ازدواج

۱۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۸ کد : ۳۸۵۸۳ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۲۸
وبینار آموزشی علائم هشدار دهنده در دوران آشنایی یا ازدواج در روز سه شنبه ۹ آذر ماه سال جاری با تدرس خانم زهرا مطلب با همکاری دانشگاه قم ویژه دانشجویان برگزار شد.
آشنایی دانشجویان با علائم هشدار دهنده در دوران ازدواج

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، زهرا مطلب در ابتدای این سمینار مجازی به دانشجویان گفت مسلما آشنایی پیش از ازدواج اگر صحیح و در زمان مناسب انجام پذیرد به طرز معناداری در انتخاب درست ما اثر گذار خواهد بود اما تعریف شما از دختر و پسر هرچه باشد باید حواستان را به چند نکته قبل ازدواج جمع کنید چرا که تعریف شما هرچه باشد بعضی اتفاقات در رابطه شما هشدار دهنده است و باید آن را جدی بگیرید به خصوص که فضای رمانتیک قبل ازدواج در د.وران آشنایی این مسائل را برای شما کمرنگ می‌کند.

 وی در ادامه افزود : این موضوعات آتش زیر خاکستر هستند که بعدها در زندگی مشترک گریبان گیر شما خواهد شد، کم اهمیت جلوه دادن مسائل، منطقی جلوه دادن کارها، انکار مشکلات و مسائل در کنار سه نکته بالا و جمله "بعد از ازدواج درست می شود" هم خطرناک ترین جمله در تصمیم و انتخاب ماست.

مطلب افزود: تغییر دادن افراد کار ساده ای نیست حتی متخصصین این امر نیاز به سالها تجربه و تحقیق در این زمینه دارند ضمن اینکه در دوران پیش از ازدواج همه افراد حتی شما سعی می کنید تصویر خوبی از خود نشان دهید و این کاملا طبیعی است و موارد ناخوشایند بعد از ازدواج حتی پررنگ تر می شود.

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان دانشگاه قم وبینار


نظر شما :