پاسخ سازمان دانشجویان به چگونگی کسب درآمد از اینستاگرام

۲۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰ کد : ۳۷۰۹۷ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۱۸
وبینار "چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟" با تلاش سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قم، اداره کل تعاون، کار و رفاه ا جتماعی استان قم و دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی (امجد) برگزار شد.
پاسخ سازمان دانشجویان به چگونگی کسب درآمد از اینستاگرام

به گزارش روابط عمومی جهاد  دانشگاهی واحد استان قم در این کارگاه مجازی که در ادامه سلسله وبینارهای کافه مهارت برگزار شد، محمدجواد رحیمیان محقق، کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار، نحوه کسب درآمد از اینستاگرام را شرح داد.

در این وبینار مباحثی همچون ساخت اصولی اکانت بیزینسی، بازار یابی محتوایی در اینستاگرام، نکات و هک رشدها، استراتژی اینستاگرام مارکتینگ، تبلیغات و آنالیز در اینستاگرام بررسی شد.

محقق در این وبینار انتخاب درست اسم و ID، عکس پروفایل، نوشتن بیو (بیوگرافی) استفاده از هایالیت، لی اوت، درج اطالعات بیزینس و مرتب نویسی از نکات ساخت اصولی اکانت بیزینسی دانست و شرحی از آن ارائه کرد.

همچنین در خصوص بازاریابی محتوایی در اینستاگرام به تعریف محتوا، ضرورت بهره برداری از استراتژی تولید محتوا، ضرورت استفاده از هویت بصری ویژه، برقراری ارتباط، ضرورت قصه گویی پرداخت و چند ایده مناسب برای تولید محتوا بیان کرد.

مدرس کارگاه مجازی  "چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟" در ادامه مباحث خود در خصوص نکات و هک رشدها به تعریف هک رشد و بیان کارایی آن پرداخت و نحوه استفاده از برچسب (تگ) و مکان (لوکیشن) شرح داد.

کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار، هدف گذاری، شناخت مخاطب، پرسونا و تدوین تقویم اینستاگرام را از ضرورت های استراتژی اینستاگرام مارکتینگ برشمرد و اینسایت و نرخ تعامل را در آنالیز اینستاگرام و تبلیغات در اینستاگرام شرح داد.

گفتنی است این کارگاه مجازی ساعت 19روز چهارشنبه 5 آبان ماه نیز برای بار دوم و بصورت رایگان برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) الگوی نوین مشاغل خانگی


نظر شما :