دوره آموزشی مشاوره ژنتیک بالینی در کلینیک زنان و ناباروری برگزار می‌شود

۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۲ کد : ۳۶۷۹۷ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۳۵
دوره ی مشاوره ژنتیک بالینی در کلینیک زنان و ناباروری در ۲۲ ساعت آموزش تئوری و ۱۵ ساعت عملی ویژه دانشجویان و دانش آموختگان گروه علوم پزشکی با تعداد شرکت کننده محدود در جهاد دانشگاهی استان قم برگزار می شود.
دوره آموزشی مشاوره ژنتیک بالینی در کلینیک زنان و ناباروری برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم با توجه به کمبود اطلاعات ژنتیک بالینی، اختلال در بررسی کامل اتیولوژیک و برنامه ریزی بالینی مراجعین، اهمیت آشنایی هرچه بیشتر با قابلیتها و امکانات کلینیک ژنتیک در فرایند بررسی مراجعین به کلینیک های زنان، مامایی و ناباروری و همچنین آشنایی کامل متخصصین مربوطه با غربالگری ژنتیکی و اصول PGS - PGC کروموزومی، ژنتیکی-اندیکاسیون‌ها، مراحل انجام آن و فواید و نارسایی های آن از جمله ضرورت های بررسی این دوره آموزشی است.

اصول و اندیکاسیون مشاوره ژنتیک، اصول رسم شجرنامه ژنتیک، طرح های مختلف توارث بیماری های ژنتیکی، سقط مکرراز دیدگاه ژنتیک بالینی، غربالری ژنتیک در کلینیک زنان و مامایی، غربالگری حین بارداری و اصول و اندیکاسیون های PGS-PGD از جمله سرفصلهای آموزشی این دوره به شمار می رود.

علاقه مندان به شرکت در این دوره آموزشی می توانند جهت مشاوره و ثبت نام در این دوره آموزشی با شماره تلفن 31621 داخلی 114 با گروه پژوهشی بیولوژی تولید مثل جهاددانشگاهی ارتباط برقرار کنند.

کلید واژه ها: دوره آموزشی معاونت پژوهشی گروه بیولوژی تولید مثل


نظر شما :