جذب پزشک متخصص زنان در مرکز "رویا"

۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۵ کد : ۳۵۴۷۸ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۱۴
مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم (رویا) جهت تکمیل کادر درمان خود جذب پزشک متخصص زنان را در دستور کار خود قرار داد.
جذب پزشک متخصص زنان در مرکز "رویا"

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم یکی از معتبر ترین مراکز فوق تخصصی کشور در حوزه زنان، زایمان و ناباروری است که نزدیک به دو دهه خدمت به مردم استان، کشور و گردشگران خارجی را در کارنامه خود دارد.

این مرکز فوق تخصصی در بخش‌های مامایی، اورولوژی، آزمایشگاه تشخیص طبی، متخصصین زنان، جنین شناسی، عمل‌های جراحی ناباروری، مشاوره ژنتیک، کلینیک ویژه تخصصی آندرومتریوز و ذخیره خون بندناف فعالیت می‌کند که از جمله معدود مراکز فوق تخصصی درمان ناباروری با این سطح از گوناگونی خدمات است.

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری با توجه به تعهد به رفع نیاز شهروندان به تازگی نیاز خود را به جذب پزشک متخصص زنان اعلام کرده است. از شرایط جذب پزشک متخصص در این مرکز درمانی انگیزه و تعهد پزشک برای درمان و جلب رضایت مراجعین مرکز است و ورود به رسته هیئت علمی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در صورت احراز شرایط لازم از مزایای همکاری پزشکان متخصص زنان در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی شمرده می‌شود.

علاقه مندان به همکاری با این مرکز فوق تخصصی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، ارسال رزومه و تعیین وقت مصاحبه با دفتر معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم به شماره 02532700158 تماس حاصل فرمایند.
 

کلید واژه ها: مرکز درمان ناباروری فراخوان جذب همکار همکاری با جهاد


نظر شما :