/جهاد دانشگاهی نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/

ثمره تحقیقات باید نیازهای جامعه را رفع کند

۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰ کد : ۳۴۷۸۰ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۶۹
معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در ارائه گزارشی به مناسبت سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی گفت: تلاش می‌کنیم تعامل پژوهشی خود را با جامعه ای که در آن زندگی می‌کنیم بیشتر کنیم و تحقیقات را به سمتی ببریم که ثمره آن بتواند نیازهای جامعه را برطرف کند.
ثمره تحقیقات باید نیازهای جامعه را رفع کند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم لیلا ناصرپور تحکیم زیرساخت‌های پژوهشی در جهاد دانشگاهی استان قم را از اهداف سال گذشته در این نهاد عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی و نظارت پژوهشی، گسترش و پیشبرد امور پژوهشی و تحقیقاتی از اولویت‌های معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: در همین خصوص مراحل ثبت چهار اختراع جدید را دنبال میکنیم و توانسته ایم مقالات کاربردی بیشتری را تولید کنیم.

ناصرپور افزود: با مشخص کردن سمت و سوی افق معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی سعی کردیم مرزهای فعالیت تحقیقاتی خودمان را از جهاد دانشگاهی فراتر ببریم و از بخش هایی که توان علمی یا تجهیزاتی در اختیار دارند که به پیشبرد تحقیقات ما کمک می‌کند مدد بگیریم و با همکاری آنها طرح‌های مشترکی را انجام دهیم.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم با بیان این که خروجی طرح‌های پژوهشی را بعد از تکمیل آن مطرح خواهد کرد گفت: برای ما مهم بود که بتوانیم با بازوهای علمی که در استان و کشور وجود دارد همکاری کنیم و ضریب اثرگذاری تحقیقات خود را اعتلا دهیم.

ناصرپور با اشاره به شعار معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی با عنوان "معاونت پژوهشی لمس جامعه" گفت: در سال جدید سعی داریم تحقیقاتمان را نیازمحورتر کنیم و تجهیزاتی را که برای تحقیقات پیشرفته و حساس خود نیاز داریم پیاده سازی و تامین کنیم.

وی در خاتمه افزود: سعی داریم سرمایه گذاری بیشتری در بخش پژوهش جهاد دانشگاهی داشته باشیم و نیازهایی که برای تحقیقات کاربردی داریم را براورده کنیم و امیدواریم در سال آینده تجهیزات مورد نیاز را تامین کرده باشیم و شرحی از نتایج تحقیقات کاربردی و جدید خود را ارائه کنیم.

کلید واژه ها: لیلا ناصرپور جهاد دانشگاهی نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی معاونت پژوهشی


نظر شما :