به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود:

مسابقه عکس یادگاری در جهاد دانشگاهی استان قم

۰۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰ کد : ۳۳۹۸۱ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۰۳۱
مسابقه عکس یادگاری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با شعار جهاد دانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی ویژه اعضای جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار می شود.
مسابقه عکس یادگاری در جهاد دانشگاهی استان قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این مسابقه که با همکاری معاونت فرهنگی و اداره حوزه ریاست و روابط عمومی برگزار می شود هر شرکت کننده می تواند سه اثر که با نماد های مربوط به جهاد دانشگاهی و با موبایل ثبت شده باشد ارسال کند.

علاقه مندان به شرکت در مسابقه عکس یادگاری می توانند اثار خود را تا چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی، روز 16 مردادماه 1400 به دبیرخانه این مسابقه در فضای مجازی به نشانی @jd_mehra  ارسال کنند تا پس از داوری سه عکس برتر معرفی و جوایز نفیس خود را دریافت نمایند.

از معیارهای ارزیابی عکس ها این است که نمادی از جهاد دانشگاهی (مانند پرچم یا سردر جهاد) در عکس وجود داشته باشد، عکس به صورت کامل، واضح و با کیفیت باشد، در فرمت jpg  ارسال شده باشد و نسبت طول به عرض (ابعاد عکس) بصورت استاندارد یعنی 4 به 3 یا 3 به 2 باشد و از ارسال عکس های (عکس مربع یا مستطیل 16به9 و 20به9 پرهیز شود.

همچنین از دیگر شرایط ارسال آثار، ثبت اثر در بازه زمانی یک سال گذشته و عدم ویرایش ساختاری در آن است.

کلید واژه ها: مسابقه عکاسی چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی


نظر شما :