رقابت دانشجویان و جهادگران در مسابقه کتابخوانی ندای غدیر

۰۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۹ کد : ۳۳۹۲۸ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۳۶
مسابقه کتابخوانی با عنوان «ندای غدیر» به مناسبت عید سعید غدیر خم روز سه شنبه ۱۲ مرداد ماه ویژه دانشجویان و اعضای جهاد دانشگاهی استان قم برگزار می شود.
رقابت دانشجویان و جهادگران در مسابقه کتابخوانی ندای غدیر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، به مناسبت عید سعید غدیر مسابقه کتابخوانی با عنوان «ندای غدیر» ویژه دانشجویان و جهادگران با محوریت کتاب «غدیر در شعاع خورشید» برگزار می‌شود.

این مسابقه روز سه شنبه 12 مرداد ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت کتاب و شرکت در مسابقه به صفحه اصلی وبسایت جهاد دانشگاهی استان قم به آدرس www.jd-qom.ac.ir مراجعه کنند.

کتاب‌ «غدیر در شعاع خورشید» به نویسندگی حجت‌الاسلام رضاعلی عزیزی، در ۲۵ صفحه به موضوعاتی همچون «غدیر روز شکوفایی ارزش‌ها»، «غدیر روز آرامش» و «غدیر و مهرورزی»، «پیام‌های غدیر» و «میثاق با ولایت» پرداخته است.

نویسنده کتاب «غدیر در شعاع خورشید»، در این اثر سعی کرده با استناد به آیات قرآن کریم و احادیث اهل بیت(ع)، آثار روز غدیر خم را تبیین کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود کتاب و شرکت در مسابقه به وبسایت جهاد دانشگاهی استان قم مراجعه کنند تا علاوه بر جوایز نفیس این مسابقه؛ از 5 کارت هدیه 50هزار تومانی که برای دانلود کتاب از کتابخوان همراه پژوهان به قید قرعه به 5 نفر اهدا می‌شود بهره‌مند شوند.

 

کتاب "غدیر در شعاع خورشید" را از اینجا انلود کنید

برای ورود به مسابقه اینجا کلیک کنید

کلید واژه ها: مسابقه کتابخوانی عید غدیر


نظر شما :