کاشانی‌ها هم با استاندارد درمانی جهاد دانشگاهی قم صاحب فرزند می‌شوند

۱۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۴ کد : ۳۲۸۳۶ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۱۸
اولین مراجعان کاشانی که درمانشان را از طریق تله مدیسین در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم دنبال می‌کردند عمل IUI را در این مرکز پشت سرگذاشتند.
کاشانی‌ها هم با استاندارد درمانی جهاد دانشگاهی قم صاحب فرزند می‌شوند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم خانم و آقایی که از شهر کاشان برای انجام عمل IUI و درمان ناباروری به مرکز فوق تخصصی "رویا" آمده بودند روند درمانشان را عالی توصیف کردند و گفتند: خوشحالیم که کاشانی ها هم می توانند بدون مشقت راه، با استاندارد درمانی جهاد دانشگاهی قم صاحب فرزند شوند.

این زوج کاشانی نحوه آشنایی شان با مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم "رویا" را مراجعه به نماینده مرکز دوراپزشکی جهاد دانشگاهی قم در کاشان بیان کردند و گفتند: از سال 1396 برای بارداری اقدام کردیم اما  نتیجه ای نگرفتیم، شش ماه پیش به مطب دکتر مینایی در کاشان مراجعه کردیم و ایشان با برقراری ارتباط با متخصصین مرکز "رویا" روند درمان ما را پیش برد.

آقای کاشانی ادامه داد: خانم دکتر مینایی هیچ وجه اضافه‌ای بابت برقراری ارتباط با مرکز درمانی قم از ما دریافت نکرد و هربار که ما به مطب ایشان مراجعه می کردیم فقط ویزیت معمول یک پزشک زنان را پرداخت میکردیم.

وی ادامه داد: ما شش ماهی با مطب دکتر مینایی در رفت و آمد بودیم، و اگر همین رفت و آمد را با مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم داشتیم زمان و هزینه زیادی از ما تلف می‌شد.

این آقای کاشانی تاکید کرد: فقط برای انجام عمل IUI به قم آمدیم و پیش از این حتی یک بار هم برای پی گیری درمان ناباروری به این شهر مراجعه نکرده بودیم.

بانوی کاشانی نیز با اعلام این که دو تن از دوستانش برای درمان ناباروری به جهاد دانشگاهی قم مراجعه کرده بودند و از این مراجعه رضایت داشتند گفت: از این که روند درمان ما با آسودگی و بدون مراجعات پی در پی به قم طی شد بسیار خوشحالم.

این بانوی کاشانی افزود: البته می دانم که ممکن است عمل IUI چند بار تکرار شود چرا که متخصصین مرکز درمان ناباروری رویا وضعیت جسمانی من و همسرم را مناسب توصیف کردند و علت ناباروری ما را از 20%عواملی دانستند که مشخص نیست مربوط به کدام یک از زوجین است.

وی گفت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم غیر از برقراری ارتباط با دکتر مینایی که یکی از بهترین پزشکان زنان کاشان است با آزمایشگاه دکتر میرزایی، بهترین آزمایشگاه تشخیصی کاشان نیز ارتباط برقرار کرده اند و تنها نتایج این آزمایشگاه را می‌پذیرند، شاید این اقدام جهاد دانشگاهی استان قم برای این باشد که کیفیت تشخیص و درمان بیماران شهرهای دیگر به حد مطلوب جهاد دانشگاهی قم برسد.

گفتنی است مرکز دوراپزشکی جهاد دانشگاهی استان قم طی ارتباط با پزشکان متخصص شهرهای ساوه، کاشان، قزوین، خرم‌آباد و گرمسار و با برقراری ارتباط با پزشکان متخصص در کشور عراق خدمات درمانی را با کیفیت مورد تایید متخصصین مجرب و با تجربه جهاد دانشگاهی به مراجعین این پزشکان ارائه می‌کند.

کلید واژه ها: مرکز درمان ناباروری کاشان دکتر مینایی پزشک زنان آزمایشگاه دکتر میرزایی مرکز خدمات تخصصی دوراپزشکی (تله مدیسین) حس خوب مادر شدن


نظر شما :

حسینی علی ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۵
با سلام و خدا قوت پیشنهاد می کنم این خبر رو بدید کانال ها کاشان یا صفحات معروف و پر مخاطب اینستا گرام کاشان هم کار کنند. بجهت جنبه تبلیغاتی