۴ کارگاه رایگان در حاشیه رویداد اکسیر برگزار می‌شود

۰۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۳ کد : ۳۱۱۱۴ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۵۴
کارگاه‌های تخصصی حوزه کسب و کار و کارآفرینی ویژه دانشجویان، کارآفرینان و مخاطبین رویداد ایده پردازی اکسیر از سه شنبه ۴ خردادماه آغاز خواهد شد.
۴ کارگاه رایگان در حاشیه رویداد اکسیر برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، کارگاه های ایده پردازی و خلاقیت در کسب و کار یک و دو، بوم کسب و کار و Team Work در حاشیه رویداد ایده پردازی اکسیر برگزار خواهد شد.

گفتنی این کارگاه ها با مشارکت بنیاد نخبگان استان قم، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، بنیاد نخبگان استان و مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم طبق جدول زمان بندی از روز سه شنبه 4 خرداد ماه تا روز یکشنبه 9 خرداد ماه در سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی ویژه علاقه مندان حوزه کسب و کار و کارآفرینی بصورت رایگان برگزار خواهد شد.

کارگاه ایده پردازی و خلاقیت در کسب و کار (1) سه‌شنبه چهارم خرداد ماه از ساعت 15 تا 17 با ارائه دکتر لیلا طباطبایی، کارگاه ایده پردازی و خلاقیت در کسب و کار (2) چهارشنبه پنجم خردادماه از ساعت 14 تا 16 با ارائه دکتر لیلا طباطبایی، کارگاه بوم کسب و کار روز شنبه هشتم خردادماه از ساعت 15 تا 17 با ارائه زهرا حسینی و کارگاه آموزشی Team Work روز یکشنبه نهم خردادماه با ارائه دکتر مصطفی ملایی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این کارگاه‌ها می توانند با مراجعه به لینک http://31654.ir/fa/form/259  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کلید واژه ها: مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) بنیاد نخبگان استان قم اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم رویداد اکسیر کارگاه آموزشی سازمان دانشجویان


نظر شما :