در اولین نشست هم‌اندیشی مرکز تخصصی آسیب‌های اجتماعی توافق شد:

فضای مجازی و مهارت‌های ارتباطی در اولویت مرکز آسیب‌های اجتماعی

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۸ کد : ۳۱۰۱۹ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۰۷
اولین نشست هم‌اندیشی مرکز تخصصی کنترل و کاهش آسیب‌‌های اجتماعی با محوریت تحکیم خانواده، با حضور جمعی از کارشناسان، متخصصین و اساتید دانشگاه برگزار شد.
فضای مجازی و مهارت‌های ارتباطی در اولویت مرکز آسیب‌های اجتماعی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، در ابتدای این نشست علی حسینی، معاون فرهنگی این واحد به ارائه گزارش مرکز تخصصی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی طی سه سال گذشته پرداخت و گفت: این مرکز در راستای کنترل و کاهش آسیب های اولویت دار استان با محوریت تحکیم خانواده ایجاد شده است و در سال پیش رو نیز قصد دارد با آسیب شناسی بر روی آسیب های اولویت دار دانشجویان، کارگاه‌هایی با رویکرد تولید محتوا برگزار کند.

حسینی ادامه داد: در سال 1400، طبق زمان بندی صورت گرفته، کارگاه‌های آسیب اجتماعی با عنوان کافه مهارت روزهای شنبه هر هفته برگزار خواهد شد.

در ادامه کارشناسان حاضر، به ارائه نظرات خود در خصوص آسیب‌های اولویت دار دانشجویان پرداختند و فضای مجازی و مهارت‌های ارتباطی را از عمده ترین زمینه‌های آسیب‌های اجتماعی شناختند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در پایان خاطر نشان کرد: مهارت های ارتباطی، فضای مجازی، ازدواج، اعتیاد و سبک زندگی دانشجویی از محورهایی است که در سال 1400 برآن تمرکز شده است و کارگاه‌ها در راستای این محورها برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: مرکز تخصصی آسیب های اجتماعی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی


نظر شما :