معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان قم:

گسترش برنامه‌های فرهنگی نیازمند برنامه‌ریزی بیشتر است

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۳ کد : ۳۰۱۸۲ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۷۶
معاونین فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی استان قم در دیداری مشترک برنامه ها و اهداف خود را در سال جدید بررسی و زمینه های همکاری را پیشبینی کردند.
گسترش برنامه‌های فرهنگی نیازمند برنامه‌ریزی بیشتر است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر شیما آب‌آب‌زاده در دیدار با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم و مدیر شعبه این واحد در دانشگاه علوم پزشکی، همکاری‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی را ضروری دانست و گفت: همکاری‌های خوبی در زمینه فرهنگی دانشجویی بین دو نهاد انجام شده و گسترش این برنامه‌ها نیازمند برنامه ریزی بیشتر است.

آب آب زاده گفت: با توجه به شرایطی که کرونا بر کشور حاکم کرده است نیازمند فعالیت بیشتر در امور دانشجویی فرهنگی هستیم تا آسیب‌های اجتماعی را در میان دانشجویان کاهش دهد و بتوانیم در این حوزه تولید محتوا کنیم و با برنامه‌های متنوع فرهنگی بتوانیم در فضای مجازی بهتر و بیشتر به دانشجویان خدمت کنیم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه تمام خدماتی که دانشگاه به دانشجویان ارائه می‌دهد در بهبود کیفیت کار تأثیر به سزایی دارد، گفت: یکی از مشکلات اغلب سیستم‌ها، جزیره‌ای عمل کردن است که باید در رفع آن اهتمام جدی داشته باشیم.

دکتر آب‌آب‌زاده در پایان همفکری و کمک به ایجاد نشاط و شادابی در میان دانشجویان با توجه به اپیدمی کرونا را موردتوجه قرار داد و افزود: تنها با همدلی و همراهی می‌توان سریع‌تر به اهداف موردنظر دست ‌یافت.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم نیز در این نشست عمده فعالیت‌های این نهاد را تشریح کرد و اظهار داشت: جهاد دانشگاهی، فعالیت‌های فرهنگی خود را از سال 1359 در راستای فعالیت‌های علمی آغاز کرده و با جدیت به کار خود ادامه می‌دهد.

علی حسینی در ادامه با اشاره به وضعیت ساختاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، به بیان اولویت‌ها و عمده برنامه‌های این نهاد علمی پرداخت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تبیین و ترویج گام دوم با رویکرد قشر جوان را ازجمله این برنامه‌ها و اهداف برشمرد.

وی بر اهمیت استفاده از تولیدات چندرسانه‌ای و لزوم بهره گیری از آن اشاره و خاطرنشان کرد: شاید در حوزه محتوا مشکلی نداشته باشیم اما در حوزه تبدیل محتوا با مشکلاتی مواجه هستیم.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم سازمان دانشجویان را مهم‌ترین قسمت معاونت فرهنگی عنوان کرد و گفت: تقویت حوزه مهارت‌آموزی، اشتغال‌زایی، مشاوره تخصصی و افزایش امید به تحصیل ازجمله مهم‌ترین اهداف هستند.

مدیر شعبه علوم پزشکی در خاتمه به ارائه گزارشی از برنامه‌های جهاد دانشگاهی شعبه دانشگاه علوم پزشکی پرداخت و گفت: تمامی تمرکز ما در سال 1400 افزایش ضریب مشارکت و همکاری دانشجویان است و امیدواریم در این مسیر با همکاری دانشگاه موفق عمل کنیم.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی شعبه دانشگاه علوم پزشکی معاونت فرهنگی علی حسینی یاسر شریفی


نظر شما :