معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم:

هنجارهای اجتماعی باید تقویت شود

۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۸ کد : ۲۸۶۹۷ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۱۲
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم و معاون هماهنگی بنیاد نخبگان استان قم در حاشیه آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی دهه فجر امسال، بر لزوم بروزرسانی برنامه های فرهنگی و تحکیم هم‌دلی اقشار جامعه تاکید کردند.
هنجارهای اجتماعی باید تقویت شود

علی حسینی در حاشیه آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی دهه فجر 1399 عزم بنیاد نخبگان برای اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با حال و روز جامعه را ستودنی دانست و گفت: باید با در نظر داشتن شرایط جامعه برنامه و فعالیت های فرهنگی جدیدی را طراحی کنیم تا بتوانیم مخاطب جوان را تحت تاثیر قرار دهیم.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم تهاجم فرهنگی غرب را افسار گسیخته توصیف کرد و افزود: درحالی که کشورهای غربی برنامه های فرهنگی مدونی را برای تحکیم نظام خانواده در جوامع خود اجرا می کنند با هزینه های هنگفت رسانه های متجاوزی را پشتیبانی می کنند تا فرهنگ ایرانی اسلامی جوان کشور ما را نابود کنند.
 
وی در ادامه افزود: در این برهه وظیفه سازمان ها و نهاد های مرتبط با فرهنگ عمومی سنگین تر از گذشته است و باید ضمن تقویت و حفظ هم‌دلی مردم کشور در مسیر تحکیم ارزش ها و هنجار های جامعه گام های سترگ برداشته شود.

حسین شیرازی مقدم نیز در این نشست ضمن قدردانی از همکاری جهاد دانشگاهی در طراحی و اجرای این برنامه ها بیان کرد: بنیاد نخبگان استان قم چهل برنامه ویژه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سال 1399 برگزار کرد که از این تعداد 17 برنامه در جهاد دانشگاهی اجرا شد.

معاون هماهنگی بنیاد نخبگان استان قم کیفیت برنامه های فرهنگی جهاد دانشگاهی را مثال زدنی توصیف کرد و گفت: نیرو و انگیزه سرشار اعضای جهاد دانشگاهی در امور فرهنگی سبب سربلندی دستگاه هایی است که با این نهاد عمومی همکاری کرده اند.

در پایان این نشست از برگزیدگان مسابقات فرهنگی ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله مسابقه چراغ راه تجلیل شد.

کلید واژه ها: بنیاد نخبگان استان قم دهه فجر انقلاب اسلامی ایران


نظر شما :