در بازدید مدیران دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی از دفتر تسهیلگری و توسعه محلی محله شهرقائم بیان شد:

پی‌گیری‌های جدی جهاد دانشگاهی منجر به نتیجه مطلوب می‌شود

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰ کد : ۲۷۹۶۴ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۲۵
مدیران دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی در بازدید از دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم ضمن آشنایی با فعالیت‌های این دفتر رموز موفقیت دفاتر تسهیلگری را جویا شدند.
پی‌گیری‌های جدی جهاد دانشگاهی منجر به نتیجه مطلوب می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی و معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان قم روز سه شنبه 21 بهمن ماه با حضور در دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم، فعالیت‌های این دفتر را به عنوان یک دفتر موفق و پیشرو مورد ارزیابی قراردادند.

دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این نشست با بیان این که اشتغال و سرگرمی خانواده باعث کاهش ناهنجاری‌های یک محله می‌شود و شرارت‌ها را به حداقل می‌رساند گفت: استعداد‌های خوبی در مردم این محله است، استعداد هایی که با سادگی قابل باور نیست و با بکارگیری هر یک از این استعداد‌ها علاوه بر رفع نیازهای استان مشکل معیشت یک خانوار از محله حل می‌شود.

وی افزود: همیتی در جهاد دانشگاهی است که کارهای بر زمین مانده را انجام می‌دهد، پی گیری‌های جدی کارکنان، دانشجویان و خبرنگاران جهاد دانشگاهی در اموری که بر عهده جهاد قرار می‌گیرد منجر به نتیجه مطلوب می‌شود.

ابوالفضل معرفی مسئول دفتر تسهیلگری شهرقائم نیز در این نشست به عوامل موفقیت این دفتر اشاره کرد و تعامل سازنده نیروهای دفتر، پایش چالش‌های حقیقی محله، تامین مالی کارشناسان دفتر و ایجاد انگیزه کار مضاعف، به کار گیری نیروهای متخصص و با ثبات، ارتقاء جایگاه دفتر تسهیلگری در سطح استان به واسطه جهاد دانشگاهی و استفاده از ظرفیت انسانی محله در جهت پیشبرد اهداف آن را از جمله این عوامل برشمرد.

شایان ذکر است دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم که زیرمجموعه جهاد دانشگاهی واحد استان قم خدمت رسانی می‌کند طبق آخرین گزارشات بیش از 85% از شرح خدمات قرارداد سالیانه خود را به انجام رسانده و از این حیث نیز به عنوان یک دفتر پیشرو و نمونه شناخته می‌شود.

گفتنی است دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم پس از ارائه گزارش معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار قم به معاون اجتماعی وزیر کشور، از سوی این وزارتخانه به عنوان نمونه به دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی سراسر کشور معرفی شد تا با توجه به موفقیت این دفتر وظیفه مدیریت دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی در سایر استان‌ها نیز به عهده جهاد دانشگاهی آن استان نهاده شود.

کلید واژه ها: دفتر تسهیلگری و توسعه محلی


نظر شما :