به بهانه روز پرستار

جمعی از پرستاران محله شهرقائم تجلیل شدند

۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۵ کد : ۲۶۲۴۳ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۷۴۸
جهاد دانشگاهی استان قم به بهانه روز پرستار طی مراسمی که در دفتر تسهیلگری محله شهرقائم برگزار شد جمعی از پرستاران تجلیل شدند.
جمعی از پرستاران محله شهرقائم تجلیل شدند

گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری گفت در حاشیه این مراسم گفت: در سالی که شیوع ویروس منحوس کرونا زندگی اجتماعی همه جوامع بشری را دچار مشکلات عدیده ای نمود و ترس و اضطراب بیماری با روح و روان مردم بازی می کرد، فرشتگان سفید پوش کادر پزشکی و درمانی، شجاعانه از خود گذشتگی را معنا کردند و با همه وجود به جانفشانی پرداختند و تقدیر از زحمات این عزیزان در کلمات نمی گنجد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم افزود: در طول یک سال گذشته ویروس کرونا (کووید-‏‏19)‏ باعث شهادت برخی از پرستاران شد و حتی در حال حاضر بخشی از پرستاران در بستر بیماری هستند، اما با این وجود کمک های ارزشمندی را در انجام رسالت خود، به انجام رساندند. به همین مناسبت در این مراسم از پرستاران مرکز بهداشت و دیگر پرستاران ساکن در محله شهرقائم تقدیر به عمل آمد.

وی همچنین با بیان فعالیت دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم در محله گفت: محله شهرقائم از جمله محلات هدف دفاتر تسهیلگری است که به دلیل وجود ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های مختلف اجتماعی، میتواند از طریق بسیج اجتماعی و برنامه ریزی جمعی با ساکنین محلی به نتایج خوبی در پیگیری مسائل و مشکلات محله و توانمند سازی محلی دست یابد.

کلید واژه ها: دفتر تسهیلگری و توسعه محلی روز پرستار


نظر شما :