بازدید معاون شهرداری قم از روند فعالیت های جهاد دانشگاهی استان

۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۶ کد : ۲۴۴۶۳ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۰۷۹
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با حضور در ساختمان معاونت پژوهشی و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم از فعالیت‌های پژوهشی و درمانی این واحد بازید کرد.
بازدید معاون شهرداری قم از روند فعالیت های جهاد دانشگاهی استان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم غلامرضا جانقربان معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم طی بازدید از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی با فعالیت ها و ظرفیت های این نهاد انقلابی آشنا شد و با دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار که با بازدید از تمامی بخش‌های مرتبط به سلول درمانی، اعمال جراحی، آزمایشگاه های تشخیص طبی و جنین شناسی و ... همراه بود از نزدیک در جریان تمامی فعالیت‌های صورت گرفته در این مرکز که آن را به یکی از مهمترین قطب‌های درمان ناباروری کشور مبدل کرده است قرار گرفت.

وی در دیدار با رئیس و معاونان جهاد دانشگاهی که پس از این بازدید انجام شد گفت: هرگز تصور نمی‌کردم که چنین حجم وسیعی از خدمت و پیشرفت‌های نوین پزشکی که ایران را در لبه علم در این سطح قرار می‌دهد در قم و در بدنه جهاد دانشگاهی انجام شود.

معاون شهردار قم با اشاره به لطوم حمایت از تمامی این فعالیت‌ها افزود: حضور بیماران خارجی در قم و بازگشت معکوس مسافر درمانی و جذب ارز به کشور به مدد همت و توانمندی جوانان قمی در این مرکز صورت گرفته که مایه مباهات است زیرا در گذشته شاهد بودیم که مردم برای فرزند دار شدن آن هم با روش‌های قدیمی چه مسیرهایی طی می‌کردند و در آخر مجبور بودند برای تکمیل درمان از کشور خارج شوند.

وی با تقدیر از فعالیت‌های جهادگران در این مرکز اظهار کرد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی در قم در بخش‌های مختلف علمی و فرهنگی و رسانه ای و آموزشی فعال بوده است و امیدواریم که این فعالیت‌ها با هم افزایی با مراکز مختلف و همکاری بیشتر بین بخشی توان استان را در رفع نیازهای حساس خود ارتقا دهد.

جانقربان گفت: یکی از مزیت‌های مهم فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در قم توسعه اشتغال و کارآفرینی است زیرا سعی کرده با راه اندازی مشاغل و فعالیت‌های مهم و حساس و انجام کارهای روی زمین مانده مشکلات را حل کند و جوانان بسیاری را به سوی اشتغال سوق دهد.

وی اظهار کرد: باید با تغییر نگاه به سمت حمایت از واحدهای غیر دولتی از این نهادها بیشتر حمایت کنیم زیرا اگر کاری قرار است انجام شود بهتر است در بدنه مردمی و علمی و متعهد کشور متمرکز شود که این مهم از تاکیدات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب است.

در ادامه دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز در سخنانی اظهار کرد: مهندس جانقربان یکی از مخلص ترین و متعهدترین با دانش ترین مدیران استان قم است که امروز نیز با حضور در این مرکز با دید بسیار وسیع و علمی خود راهکارهای خوبی برای توسعه فعالیت‌های این مرکز ارایه کرد.

وی افزایش همکارهای این مرکز با شهرداری را در بخش‌های مختلف مورد تاکید قرارداد و گفت: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف توسعه یافته است و قطعا کار در حوزه رفع مشکلات شهری نیز از مهمترین وظایف این مرکز است که با همت و توان جوانان متخصص استان به خصوص در بخش محرومیت زدایی و توسعه فرهنگ شهروندی دنبال می‌شود.

کلید واژه ها: مرکز درمان ناباروری شهرداری قم بازدید


نظر شما :